Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Primo!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Primo!

    MF ad in Motor Magazine, MOTO73 en MotoPlus

    Ik las MM vandaag en tot mijn verbazing zag ik daar een pagina groot Motor-Forum reklame! Mijn complimenten daarvoor! Goed bezig, en keep up the good work! *O*
  2. Primo!

    Micron demper slipon

    Heb hier nog een licht beschadigde (zie foto) Micron demper liggen, geen e-keur en DB-killer aanwezig... Heeft op een 03 R1 gezeten, diameter 56 of 57 mm binnenzijde Kan ik even nameten bij interesse... Mag weg tegen een leuk bod.. edit: er zit een beugel bij en een klem om hem...
  3. Primo!

    Ingeslagen tekst demper

    Ik heb hier nog een Micron demper liggen, hij heeft op een import R1 gezeten. Er zit geen e-keur op maar er is wel wat ingeslagen... Iemand die weet wat dit inhoud? Ga hem verkopen, en bij vragen kan ik dan weer uitleggen wat dit is.... :Y
  4. Primo!

    Bridgestone BT021 set 120-190

    Achterband Bridgestone bt021 190-50-17 Dot code week 35 2008 Mag weg tegen een aannemelijk bod! Voorband is al verkocht!
  5. Primo!

    linkpijp thundercat

    Heeft iemand toevallig nog een linkpijp liggen voor op de thundercat (2002)?? Er is al wel een sportdemper, maar dus geen linkpijp.....
  6. Primo!

    demper thundercat

    mensen: Voor m'n zusje ben ik op zoek naar een sportdemper voor haar yammie thundercat, ze is niet zoveel eisend, maar via marktplaats kon ze niet veel vinden. Dus heeft iemand een dempertje over dan hoor ik het graag! edit: model 2002 dacht ik zo...mss wel handig om te weten! grtz...
  7. Primo!

    demper fireblade

    :W ben op zoek naar een 2e demper, eentje met E-keur en liefst met een dbkiller tis voor een sc33 bouwjaar 96, hij hoeft niet in goede conditie te zijn, krassen en deuken dus niet echt een bezwaar :P Wil hem gebruiken voor mijn duitsland tripjes, waar ik al een keer staande ben gehouden! -O-...
  8. Primo!

    Sleutel weg, nu pech?

    Hoi, nou zou ik vanavond ff een stukkie :] met een maat van mij, kom ik daar is meneer naarstig op zoek naar zijn sleutel.....meehelpen zoeken natuurlijk maar nergens te vinden.Hij zei dat hij hem ergens had neergelegd waarvan hij wist dat dat een makkelijk plekkie zou zijn... B| ..Nou niet...
  9. Primo!

    Bladder

    Hoi allemaal! Ik ben Martijn (29) uit Coevorden, en ik rij al aantal jaartjes rond op een 96-er Blade, ja ik weet het alweer 12 jaartjes jong, zou toch wel graag op een "nieuwere" rondrijen maar het vrouwtje legt de prio bij de kids...ennuh das ook niet gek natuurlijk, ach ja al het goeie...
Terug
Bovenaan Onderaan