Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: honda750k2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Honda CB 750 Four K2 1974

    Honda CB 750 Four bj 1974 kleur: Candy gold 99 % origineel, met papieren Zeer mooi gerestaureerd en volledig gereviseerd Veel nieuwe originele onderdelen zoals: Kettingen en spanners Vlotternaalden en zittingen Uitlaten + hitteschilden Voorvorkrubbers Handvaten Spiegels Buddyseat...
  2. H

    Honda 750 Four

    Wie heeft er nog een frame met papieren en een goed motorblok voor een K0 - K6?
  3. H

    Yamaha DT 250 Bj 1973

    Hoi, Is er iemand op dit forum die me de kleurencode kan geven voor het British Green dat op deze motors werd gebruikt? Ik heb me laten vertellen dat het dezelfde kleur is als op de XT 750. Iemand meer info of waar ik de lak kan bestellen? Alvast bedankt Jan
  4. H

    kuip, tank +zit

    Ik heb deze week deze kuip, tank en zit op de kop kunnen tikken. De persoon beweerde dat dit een Bakker was, maar na heel wat uren surfen heb ik nog niets gevonden wat er op trekt. Is er iemand op dit forum die dit herkent en voor welke motor dit is? Ik heb het vermoeden dat de kuip niet bij de...
  5. H

    Honda CB 750 K

    Wie heeft er nog een frame met belgische papieren voor een CB 750 K0 - K6, mag ook een complete motor zijn, of een Bakker, of Martin, of ... . Voor mijn caféracer project. :Y
  6. H

    Honda CB 750 K

    Wie heeft er nog een frame met belgische papieren van een CB 750 Four K0 - K6 dat in de weg staat? Het mag ook een complete motor zijn. Voor mijn caféracer project. :Y
  7. H

    klokwerk K2

    Heeft er nog iemand snelheidsmeter en toerenteller voor een Honda CB 750 four K2 van 1974?
  8. H

    Hoi aan allen

    Ik ben al een tijdje een lezer van deze site en ook een beetje bezeten van moto's. Toen ik nog zeer klein was, heb ik het motorrijden via een nonkel leren kennen en ik ben nooit meer genezen. De enige remedie voor dit onaangenaam gevoel virus is een motor kopen. :) Toen ik 22 jaar was kocht ik...
Terug
Bovenaan Onderaan