Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hejo48
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hejo48

    V85TT in slaapstand

    ik houd het voor gezien hoop dat 2024 weer mooi motor jaar gaat worden,hoop dat iedereen net zo fijn heeft gereden al mij
  2. hejo48

    v85TT obd2 verloop kabeltje

    hoi guzzi vrienden heb kabel binnen , kan nu zelf als er weer een foutcode is, die er weer uit halen, heb ook een scanner besteld bij alie, dus ben benieuwd of het gaat lukken,zijn er al mensen die het al geprobeerd hebben? deze scanner komt er aan: Professionele Auto Code Reader Diagnostic Scan...
  3. hejo48

    v85TT nieuwe olie

    hoi heb vorigeweek nieuwe olie in de motor gekregen,met filter,nu valt mij op dat ik soms eerst gas moet geven anders plakt de versnelling kan ik met geen mogelijkheid schakelen,dus bij lager toerental blijft dan kleven denk ik dan maar,had met de oude olie geen last mee,zit nu gewoon de 10w60...
  4. hejo48

    test2

    dit is even een test,snap soms nog niet alles test
  5. hejo48

    GCorse by UpMap ECU T800 Plus Kit V85TT E4-E5

    Hallo zijn er ook mensen die dit al op hun v85tt euro5 hebben zitten?, zou graag horen of het wat is,wil het dan ook wel hebben mvg Henk GCorse by UpMap ECU Kit T800 Plus V85TT E4-E5 - Guareschi Moto
  6. hejo48

    Moto Guzzi v85 TT 2019 hoog olieverbruik

    hoi allemaal heb zins 28-04-2023 deze moto guzzi aan geschaft,heb er 1200 km mee gereden,kwam er achter dat de olie bijna op was heb dealer gebelt heb nog steeds garantie,kwam ik er achter dat ze er 10w40 half synth in gegooit hebben,doen we altijd bij elke motor!,ik vond dat vreemd de fabriek...
  7. hejo48

    Burgman 400 bj 2000

    Hallo Weet er iemand of de brandstof pomp,continue stroom moet krijgen? Bij mij is het maar even,zo gauw ik hem op contact is de stroom na paar sec weg,zet ik heb het probleem,dat als hij langer dan een week stil staat,hij slecht start,wie heeft een idee
  8. hejo48

    Burgman 400

    Hoi Heb onlangs een burgman 400 gekocht, bj 2000,km 28000,heb kleppen gesteld, nieuwe bogie, en toch start hij slecht, heb er eerder eentje gehad, die had het probleem niet, heeft iemand een ideetje, waar ik na zou kunnen kijken
Terug
Bovenaan Onderaan