Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tristan114
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tristan114

    HMH Motoren te Schaijk

    Heeft iemand ervaring met HMH motoren te Schaijk? Dit bedrijf heeft leuke motoren staan, maar kan echter niets over het bedrijf terug vinden online. Alvast bedankt voor de reacties!
  2. Tristan114

    Suzuki GSX-R originele demper (K1-K3) TEAB

    Te koop: Een Suzuki GSX-R demper, origineel. Hij heeft bij mij voor ongeveer 20.000 kilometer op een Suzuki GSX-R 750 K1 gezeten. Past naar mijn weten op de GSX-R 600/750 modellen tot en met de K3. Demper heeft lichte schade. Demper is te koop tegen elk aannemelijk bod. Voor overige...
  3. Tristan114

    Mad Doctor undertail + kentekenplaathouder GSX-R

    TE KOOP Gloednieuwe undertail in de verpakking voor een Suzuki GSX-R, modeljaren 2000 t/m 2003. Betreft een Mad Doctor undertail met LED achterlicht. LED achterlicht is voorzien van knipperlichtfunctie. Ook zit er een kleine kentekenplaathouder bij. Hierdoor vervalt dus de complete...
  4. Tristan114

    Ervaringen Mlol.de

    Iemand ervaringen met de site www.mlol.de ?? Staan pakken met mooie prijzen op, maar weet niet of deze site te vertrouwen is. Hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen? Iemand ooit iets besteld via deze site?
  5. Tristan114

    Dainese Steel, zwart-witte uitvoering, mt 50

    TE KOOP: Een super mooie Dainese Steel Bianco/Nero combi! Omdat dit pak voor mij net iets te klein is, zet ik mijn lederen motorpak te koop. Het is de zwart-witte uitvoering van de Steel in de maat 50. Dit pak zit als gegoten en is flexibel door het gebruik van kangoeroe leder. Ik heb het...
  6. Tristan114

    Suzuki GSX-R 750 K1 *Winterprijs*

    TE KOOP: Een supermooie Suzuki GSX-R 750 K1, uit 2001 en in de mooiste kleurstelling, namelijk Suzuki Racing blauw-wit. De kilometerstand staat op nog geen 24.000 km. De motor heeft speciale gepolijste velgen met een blauw hart. Ook is er een donker ruitje bevestigd op de motor. De...
  7. Tristan114

    Dainese Steel Bianco/Nero maat 50

    TE KOOP: Een super mooie Dainese Steel Bianco/Nero combi! Wegens overstap naar goretex zet ik mijn lederen motorpak te koop. Het is de zwart-witte uitvoering van de Steel in de maat 50. Dit pak zit als gegoten en is flexibel door het gebruik van kangoeroe leder. Ik heb het pak maar een...
  8. Tristan114

    Gezocht: Mad Doctor Undertail

    Ik ben op zoek naar een Mad Doctor undertail met ingebouwde knipperlichten en de bijbehorende kentekenplaathouder. Heeft iemand deze nog liggen of is deze misschien tegengekomen op internet?? Alvast bedankt! Tristan voorbeeldje:
  9. Tristan114

    BOS Titanium demper

    Gezocht: Een BOS Titanium demper voor mijn Suzuki GSX-R 750 K1 (2001)... Wie o wie heeft nog een onbeschadigde demper liggen voor mij?
  10. Tristan114

    Alpinestars RC-1 2pc pak

    Te koop: Een zwart Alpinestars RC-1 pak, maat 50. Zwart model met witte Alpinestars-logo's op de schouders en groot logo op de borst. Verder zit er een aerohump op de rug en daarop staat ook het Alpinestars-logo Tweemaal gedragen (eenmaal in de winkel, eenmaal op de motor) Pak is dus...
  11. Tristan114

    Gezocht Topkuip sticker GSX R K1-K3

    Ik ben op zoek naar de witte topkuip sticker van een GSX R K1-K3. Ik heb zelf een 750 waarvan de witte sticker een groot vlak is. Nu ben ik op zoek naar de sticker met de inkepingen, zie foto: Heeft iemand zo'n sticker liggen?
  12. Tristan114

    Alpinestars RC-1 jas, mt 50

    Pak nu compleet te koop...
  13. Tristan114

    Dainese Laguna Seca 2008

    Ik ben op zoek naar een Dainese Laguna Seca 2008 lederen combi. Ik wil dan graag de zwart-antraciete versie met de rode duivelkop voorop. Maatje 52. Wie o Wie heeft zo'n pak liggen of heeft die zien hangen ergens? Alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan