Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gerver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Overnachten in Zeeland

    Hallo, Wij zouden in het voorjaar van 2013 een weekendje Zeeland willen plannen met een 15 à 20-tal moto's. Daarom zoek ik momenteel een plaats om te overnachten met de ganse groep (ongeveer 20 personen). Onze voorkeur gaat uit naar Walcheren. Iemand een idee voor een goed hotel of b&b...
  2. G

    Yamaha X-max 125cc

    ideaal voor woon-werkverkeer - plaats voor 2 helmen onder het zadel - kleur : grijs - nooit omgevallen of ongeluk gehad - wordt verkocht wegens aankoop andere moto - altijd onderhoud gehad bij Yamaha-dealer (facturen kunnen voorgelegd worden) Bouwjaar : 2008 Prijs : 2750 euro Bij interesse...
  3. G

    Yamaha X-max 125cc

    In uitstekende staat - 12500km - laag verbruik (3L/100km) - ideaal voor woon-werkverkeer - plaats voor 2 helmen onder het zadel - kleur : grijs - nooit omgevallen of ongeluk gehad - wordt verkocht wegens aankoop andere moto
  4. G

    X-max start niet - lege batterij?

    hallo, toen ik vanmorgen de x-max wilde starten, lukte dat niet. heb daar echter nog nooit problemen mee gehad. ook niet in de winter als hij soms meer dan een maand stilstaat. nu stond hij 2 weken stil en hij wil niet starten wat moet ik nu doen? is een druppellader een oplossing? of...
  5. G

    Yamaha X-max

    Hallo iedereen, Met dit topic had ik graag eens een zicht op wie nu eigenlijk met een x-max rijdt. Dit met de bedoeling om wat ervaringen uit te wissele,... maar ook om eventueel samen een toertocht te doen. Ik woon in Belgie! Laat wat van jullie horen, X-max-rijders! Gerry
  6. G

    Toertocht motorscooters in Belgie!

    Hallo iedereen, Wat zouden jullie er van vinden om eens een toertocht te organiseren in Belgie? Lijkt me wel leuk om met een groep motorscooters een ritje te maken. En zo leren de mensen van dit forum mekaar kennen. Laat de ideeen maar komen?!
  7. G

    Vanavond haal ik mijn X-max 125!

    Vanavond mag ik hem gaan afhalen! Hopelijk blijft het droog dan kan ik meteen een ritje maken! Joepie!
  8. G

    X-max 125 besteld!

    Heb gisteren de X-max 125 besteld! Nu een week wachten en dan kan ik er van genieten! Iemand tips om hem in te rijden?
  9. G

    motorscooter 125cc! welke?

    hoi, ik ben van plan een scooter te kopen van 125cc. Meer kan voorlopig niet aangezien ik in Belgie woon en ik geen moto-rijbewijs heb. Welk model raden jullie me aan : - Yamaha X-max - Honda S-Wing - Piaggio X8 - .... Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan