Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dx11
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Ijscross. Waar o waar?

    Hallo iedereen. Ik vroeg mij af waar het mogelijk is om zonder al te veel gezeur te gaan ijscrossen? Hier om huis hebben we niet al te veel water helaas, dus dat wordt hem niet. Er is wel een zandafgraving hier in de buurt, maar die is meteen weer 10 meter diep, dus als ik er daat door...
  2. D

    Cr500af project van dx11

    Hallo hallo, Hoewel mijn Ktm nog lang niet klaar is kan ik het toch niet laten om een nieuw topic te starten. Ktm smr500 2takt project. Omdat ik nog wat dure onderdelen zoek voor mijn Ktm, welke ik graag 2e hands wat goedkoper probeer te krijgen, maar dat nu eenmaal tijd nodig heeft...
  3. D

    Crf250 onderdelen gezocht! Subframe+vering en achterbrug

    Ik zoek voor een crf250 uit 2007 een subframe, gewoon netjes en recht. Een voorvork, niet speciaal van een bepaald merk of type, wel netjes en recht. Graag met kroonplaten en stuurpen. Een achterbrug, zelfde voorwaarde. Een nette achterveer met link systeem En evt een kappensetje...
  4. D

    Honda cr500 onderdelen Voorvork, Sm Velgen, Cnc kroonplaten

    Ik heb hier nog een setje gietwielen in de handel welke in mijn cr500 hebben gezeten. Niet mis mee, met banden remschijven en tandwielen. Gaat weg ivm ombouw naar cross. Dan de voorvork met de kroonplaten, compleet, alleen de moeren van de stuurpen missen. De voorvork is...
  5. D

    Ktm smr500 2takt project

    Zo, laat ik mijn wilde plannen eens posten. Het begon allemaal zo'n 6 weken geleden. Toen stond er een cr500 op marktplaats welke ik voor een mooie prijs kon kopen. Er was een probleem met het carter, maar dat was een paar honderd euro later ook weer gefixt. Toen het eenmaal reed was...
  6. D

    Ktm sx/exc onderdelen 2004/2007

    Hallo beste mensen. Ik zoek voor mijn ktm500 een aantal onderdelen van een ktm sx of exc uit 2004 tot 2007. Het betreft: Een 100% recht subframe. Een luchtfilterhuis, met die zwarte kappen. Een zadel. Mag aan poeier zijn, als de kunststof onderkant nog maar goed is. Remmerij. (mag...
  7. D

    Honda Cr500 cross 1993 €2000

    Ik heb hier een cr500 staan welke in absolute top staat verkeerd. Er zitten nieuwe kappen op, nieuwe banden en een nieuw zadel overtrek. Ik heb hem gereviseerd gekocht, waarna ik er een nieuw koppelingsdeksel met keeringen en pakkingen op heb gezet (oude was gescheurd). Toen is er ook...
  8. D

    Honda Crf 450 (roling)frame Gezocht!

    Hallo, Ik ben opzoek naar een niet te duur crf 450 frame, bij voorkeur zo compleet mogelijk (maar zonder blok). Evt mankementen zijn geen probleem, maar dan zou ik dat graag vooraf weten. Alleen een frame en subframe is ook al goed! Reageren graag met foto en prijs in dit topic of op...
  9. D

    Honda Cr125 Elsinore blok

    Beschrijving Ik heb hier nog een cr125 Elsinore blok liggen waar ik niets mee doe. Het was bedoeld voor een project, maar omdat ik een cr500 heb gekocht gaat dat over. Het is een blok uit 1980, dus het laatste luchtgekoelde blok (en tevens het snelste en verst doorontwikkelde). Het is dus...
  10. D

    Cr500 carters laatste type

    Ik ben op zoek naar een setje carters voor mijn cr500. Het gaat zoals gewoonlijk om het rechter carterdeel, en de koppelingsdeksel. Wie heeft er wat in de handel of kent iemand die iets in de handel heeft?
Terug
Bovenaan Onderaan