Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ChaserBoZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ChaserBoZ

    Gecrasht!

    Nou, na 8 jaar rijden maak ik nu ook deel uit van de groep met gecrashte motorrijders -O- Bij een splitsing ging iedereen naar rechts, ik ook, maar wel over olie :( Ik voelde het achterwiel wegslippen, van het moment zelf weinig herrinnering. Toen ik opstond keek ik een ambulance aan, en...
  2. ChaserBoZ

    Mega Meeting 2005 vanuit West-Brabant & Zeelan

    Verzamelen bij de Wouwse Tol (A58) en dan door naar de Mac in Roosendaal. Wie rijdt mee ?
  3. ChaserBoZ

    Leren pak ruikt nogal na regenbui

    Ik heb met mijn leren combi stukje door de regen gereden, kon pas na een tijdje stoppen om mijn regenoveral aan te trekken. Dus met al nat leren pak de overal in, en vervolgens zo een uur doorgereden. Bij thuiskomst bleek het pak aardig te stinken (de overal net uitgedaan). Gaat dit vanzelf over...
  4. ChaserBoZ

    Blauwe SV650S K3 met complete kuip

    Deze heeft een tijdje geleden hier gestaan. Werd vervolgens volledige kuip onder gezet, en toen met grijs stickers op geplakt. Ik heb 'm ook nog 'live' gezien bij de open dag van Safe in Rotterdam, maar ik kan de foto's nergens meer vinden (ook niet met de zoekfunctie) ;( De reden dat ik 'm...
  5. ChaserBoZ

    Verbruik ?

    Hoi! Zomaar vraagje, als je een beetje sportief rijdt, wat is dan bij jullie het verbruik ? De mijne neigt nogal eens naar de 1:13 ;(
  6. ChaserBoZ

    9 of 10 augustus rijden ?

    Hey! Wie heeft er zin om a.s. weekend een stukje te rijden ? Ik kom uit West-Brabant, maar rij overal naar toe :]
  7. ChaserBoZ

    MF sticker

    Hoi, Waar bestel ik zo'n MF sticker voor op mijn kentekenplaat ? :]
  8. ChaserBoZ

    28 en/of 29 juni rustig rijden?

    Hey, Ik heb net mijn nieuwe motor, en die moet ingereden worden met maximaal 5000 rpm ?!?! Wie rijdt dit weekend in de regio WestBrabant - Zeeland, op een lekker rustig tempo ? :]
  9. ChaserBoZ

    Maandag 21 april - Pasen

    1e paasdag zit ik vol met familieverplichtingen, 2e paasdag wil ik graag gaan rijden :9 Wie doet er mee ?
  10. ChaserBoZ

    Hoi!

    Ik ban ChaserBoZ (uit Bergen op Zoom, vandaar) 25 jaar oud, in het bezig van een GS500E, uitkijkend naar een leuke GSXR, ZX6R of iets in die richting :] Sinds 5 jaar mijn rijbewijs A en het bevalt nog steeds *D
  11. ChaserBoZ

    West Brabant - Zeeland ?

    Hoi allemaal, Ik woon in Bergen op Zoom en vraag me af of er veel mensen zijn die in deze buurt rondrijden, zou graag een keertje aanhaken. Zaterdag, zondag is allemaal geen punt. Alleen is maar alleen nietwaar ? :] Btw; ik rij een Suzuki GS500E, moet nog wat zwaarders worden.
Terug
Bovenaan Onderaan