Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Benito666
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Benito666

    Aluminium hoog schouder velgen

    Schitterende aluminium hoog schouder velgen 17x1.85 , 36 spaaks . Kwalitatief zeer goede velgen , en voor de prijs hoef je het niet te laten ;) Kosten van deze mooie splinternieuwe velgen : €85,00 per stuk . Kunnen eventueel tegen meerprijs van : €6,20 verstuurd worden :)...
  2. Benito666

    Schuurvondst Suzuki GT 750 waterorgel !

    Echte schuurvondst , Suzuki GT 750 , bouwjaar 1974 . Deze klassieke 2 takt , 3 cilinder waterkoeler uit 1974 is jaren geleden lopend weggezet en nadien niet meer aangekeken . Wel heeft de vorige eigenaar de geniale ingeving gehad de motor met olie op de zuigers weg te zetten , waardoor het...
  3. Benito666

    Chopper project , gooseneck cq highneck frame & Suzuki blok

    Superdik eigenbouw Gooseneck frame , erg lang en superbreed . Vakkundig gebouwd en niet even in elkaar geknutseld . Zeer geschikt voor de zelfbouwers . Momenteel voor Suzuki motorblok , maar met enige aanpassing zeker ook geschikt te maken voor Harley of andere grote mannen fietsen ...
  4. Benito666

    cbr 600 f in onderdelen te koop of compleet !

    Heb een cbr 600 f van 1990 te koop . Het ding is zo lelijk dat je hond er nog niet tegen aan wil pissen O-) Is totaal uitgekleed , dus geen polyester meer te bekennen . De carburateurs zijn er los bij , dus zelf monteren . Leuke basis voor straatvechter of pekelhok , maar is...
  5. Benito666

    cbr 600 f , bouwjaar 1990 , compleet uitgeklede brik

    Heb een cbr 600 f van 1990 te koop . Het ding is zo lelijk dat je hond er nog niet tegen aan wil pissen O-) Is totaal uitgekleed , dus geen polyester meer te bekennen . De carburateurs zijn er los bij , dus zelf monteren . Leuke basis voor straatvechter of pekelhok , maar is...
  6. Benito666

    Caferacer rommelarij Honda cb 750 K2

    Ik ben op zoek naar de volgende spullen voor mijn project : Aluminium velgen , Acront , Morad , Excel , Dunlop , de Dunlop velgen hebben de voorkeur overigens , moet wel 40 spaaks zijn , worden standaard Honda naven ingespaakt , mogen eventueel (prijsafhankelijk) ook complete wielen zijn ...
  7. Benito666

    Olieleidingen Honda cb 750

    Misschien dat de techneuten van dit forum mij verder kunnen helpen met een vraag betreffende de olieleidingen van een Honda cb 750 K2 . Aan de rechterzijde van de motor zit de olietank , naar die tank gaan 2 leidingen , aanvoer en retour leiding . Welnu , hoe belangrijk is de dikte van die...
  8. Benito666

    Caferacer rommelarij , Honda cb 750 K2

    Ik ben op zoek naar de volgende spullen voor mijn project : Aluminium velgen , Acront , Morad , Excel , Dunlop , de Dunlop velgen hebben de voorkeur overigens , moet wel 40 spaaks zijn , worden standaard Honda naven ingespaakt , mogen eventueel (prijsafhankelijk) ook complete wielen zijn ...
  9. Benito666

    Honda Bol Dor van 1980

    Had deze Bol Dor gekocht om een caferacer van te bouwen , maar kwam een cb 750 K2 tegen die ik toch liever als basis wilde gebruiken . Toen ik het bolletje kocht liep deze niet (ja op anderhalve cilinder) , heb de kabels , kappen en bougies vervangen de verteerde benzine slang vervangen en de...
  10. Benito666

    Tank zit combi Honda cb 750 K2

    Zoals in de titel dus een tank zit combinatie ding . Had hem gekocht en gepast , past als gegoten , maar heeft kwa stijl toch niet wat ik voor mijn project voor ogen heb , liep op het moment dat ik het spulletje had opgehaald (200 km verderop) ook nog tegen een Read Titan setje aan welke ik...
Terug
Bovenaan Onderaan