Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Itakura
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Itakura

    Gezocht: Motorheftafel Zwolle e.o.

    Goedemiddag, Als onderdeel van mijn goede voornemens ben ik op zoek naar een motorheftafel. Die van mij lang geleden weggedaan maar nu weer ruimte voor. Eentje die een volwaardige motor kan hanteren (WLL max 450kg). Wie wil er ruimte in de schuur? :]:} PM mij alsjeblieft mocht je wat aan...
  2. Itakura

    Carburatie GPZ 600 R

    Hoi, Ik rijd (nouja nog niet daadwerkelijk) op een Kawasaki GPZ 600 R uit 1985. nou kan ik niet starten doordat hij een tijdje stil gestaan heeft, maarja even de carburateurs reinigen en dan moet dat wel goed komen. maar nu even to the point; als ik gas geef zie ik geen van de...
  3. Itakura

    [GZ] Monoseat Aprilia RS 125 1996

    Gezocht!!! monoseat voor een Aprilia RS 125 uit 1996 Heeft iemand nog wat liggen? Graag even contact opnemen via PB!! :} Mvg, Geert Jan.
  4. Itakura

    RS 125 >> binnenkort van Itakura???

    hey, ik heb deze speciale uitvoering van de RS 125 uit 1996 gekocht!! (genaamd de RS 125 SP chesterfield) er zijn er minder dan 800 van gemaakt, deze uitvoering heeft kickstart, speciale velgen, erg lijpe achterveer, etc... (info met dank aan *Thomas*) hij heeft 7214 km gereden, de...
  5. Itakura

    Ikkuhh

    hey, ik ben Geert Jan ben bijna 18 en ga binnenkort voor mijn motorrijbewijs *D ik rijd al 2 jaar legaal bromfiets, en ben zoo verslaafd aan die geringe 12 pk die ik scoorde dat ik besloot maar gelijk voor m'n motor te gaan! heb inmiddels m'n theorie al geregeld, maar omdat ik wat...
Terug
Bovenaan Onderaan