Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fiah
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fiah

    Lek in uitlaat gefixt -> nu te arm?

    Dag wijze mensen van het interweb, Laatst merkte iemand op dat er een gat in 1 van m'n uitlaten zat, groot genoeg om een potlood of 2 in te steken. Nu heb ik dat maar eens dichtgeprutst met Gun Gum, waarna ik bemerkte dat ik de uitlaat ook niet fatsoenlijk meer op m'n blok kon zetten omdat de...
  2. Fiah

    TT Assen ONK Paasraces, wie wil mee?

    (mods, ik heb dit maar in algemeen gemikt ivm dat dit op extreem korte termijn is, ik hoop dat dit geen probleem is!) Ik heb een VIP-kaartje over voor de ONK Paasraces van morgen, en iedereen die ik zo ken gaat naar de meubelboulevard of iets dergelijks! Stelletje lutsers zeg ik! Ik heb de...
  3. Fiah

    Ongelijkmatig remmen bij stoplicht -> remschijf kapoet?

    Dag prutsers :+ De laatste tijd is mij wat opgevallen bij het stoplicht: elke keer dat ik met lage snelheid de voorrem gebruik lijkt m'n motor afwisselend hard en zacht te remmen. Het aangrijppunt van de rem werd ook steeds later. Toen heb ik m'n remschijf en klauw maar eens goed bekeken...
  4. Fiah

    Stroeve vacuum zuiger -> laag vermogen?

    Voor de beeldbuiskinderen: plaatjes en samenvatting onderaan! Vandaag heb ik onder het motto bezigheidstherapie en troubleshooting van mijn anders prima lopende XBR de carburateur er maar eens tussenuit gehaald. Mijn XBR rijdt weliswaar prima en heeft een normaal verbruik, maar het...
  5. Fiah

    Gelaserd met 115 terwijl ik 85 reed. Komt dit vaker voor?

    Dag MFers, Ik reed gisternacht met een gangetje of 90 in het 1.4 zonder turbo koekblikje van m'n vriendin over een 80km/u N-weg en werd 200m van ons huis van de weg gebonjoured door 1 van de agenten die daar stonden. Het zag er allemaal een beetje uit zoals zo'n routine alcoholcontrole, maar...
  6. Fiah

    Te leen gezocht: DID kettingpons omgeving Groningen

    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik m'n vraag hier post ipv. te koop gevraagd oid :) Mijn probleem is als volgt: ik ben vrijdag begonnen m'n kettingset te vervangen, met de aanname dat ik de nieuwe ketting kan laten ponsen door een motorzaak hier in de buurt. Helaas ontbrak het...
  7. Fiah

    Nokkenas overzetten van Honda RFVC blok

    Dag techneuten, Ik heb een vraag: hoe kan ik het beste een nokkenas overzetten van het ene RFVC blok naar het andere? Laatst hebben m'n zus, zwager en ik een ander blok onder mijn XBR 500 gehangen omdat het originele blok niet meer schakelde. Het nieuwe blokje doet het voorlopig prima :]...
  8. Fiah

    Mijn Honda XBR schakelt niet meer

    Gisteren en vandaag heb ik de dijkjes boven Groningen een beetje onveilig gemaakt met mijn Honda XBR 500, maar vandaag kon ik op een gegeven moment opeens niet/nauwelijks meer schakelen! '( Ik was gewoon rustig aan het rondtuffen toen ik opeens niet meer van de 5 terug kon schakelen...
  9. Fiah

    Honda XBR 500: caféracer, brik of klassieker?

    Nu ik vandaag als beginnende motorrijder voor het eerst heb kunnen rijden met mijn motor weet ik nog steeds niet wat ik (inmiddels alweer 3 maanden geleden) nou echt heb gekocht :$ De KNMV is van mening dat ik van chroom poetsen hou? Schijnbaar mogen alleen poetsers en verzamelaars een...
  10. Fiah

    Hoe kan ik een gebruiker bereiken die geen email/pb heeft?

    Mijn probleem is het volgende: ik heb interesse in een motor die hier wordt aangeboden. Hij heeft geen email in zijn profiel staan en accepteerd geen PBs. Gevolg is dat ik alleen kan reageren in de thread om contact met heb op te nemen. De desbetreffende gebruiker is echter al een heel aantal...
  11. Fiah

    Brikbestuurder zoekt morele ondersteuning

    Gegroet groentjes en gurus, Ik ben Arjen en ik heb een probleem: ik krijg zo af en toe een wild idee en dan moet dat gebeuren. Dit maal is het een motorrijbewijs en een Suzuki GS500e. Ik heb al een tijdje m'n brikbewijs, maar nog geen auto voor mijzelf. Dat gebrek aan persoonlijk vervoer...
Terug
Bovenaan Onderaan