Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: OHARA
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. OHARA

    Sw motech rugzak

    Sw Motech rugzak Barracuda . 25 ltr. Weinig gebruikt , ik denk een x of 5 en dus in zeer nette staat. Met vak voor laptop. Je kunt er aardig wat spullen in kwijt. Prijs 45 eu
  2. OHARA

    Ktm 950 Adventure S 2004

    Te Koop KTM 950 Adventure S uit 2004 54.663 km gelopen. 3e eigenaar Met complete historie erbij - Grote onderhoudsbeurt bij km stand 49.500 km - Kleine onderhoudsbeurt bij km stand 53.292 km - Nieuwe kettingset & KVS & Olie ( 10w60 Pwr Synth) bij km stand 53.900 km . KTM team West...
  3. OHARA

    Revit Recon , motorjeans 30/ 32

    In zeer nette staat , geen val schade. Revit recon , mt W 30/ L 32 Meer foto's volgen ... 90 eu.
  4. OHARA

    Revit Motorjas "Jackson" mt Large

    Bijdeze mijn Revit Jackson te koop , Maat L , ben zelf 1.80 en 80 kg. Zit mij perfect. In nieuwstaat , weinig gedragen en niet mee in de regen gereden. Geen val schade ! Voorzien van standaard protectie op de schouders en ellebogen. Op de rug is het mogelijk om een Revit ce level 2 te plaatsen...
  5. OHARA

    Touratech zadel , XRV Africa Twin 750 , 1996

    Motor = verkocht met orgineel Zeer net touratech zadel , 175 euro. Foto's onderweg , kan ff duren ben aan het verhuizen 😉
  6. OHARA

    Gratis: Spatbord R6 2004

    Gratis voor de liefhebber Prima staat, kleur = blauw, voorkant Gaat anders de plasticbak in binnenkort
  7. OHARA

    Overal 1delig, Mtech ,maat 50

    In nette staat 1 delige overall , ongeveer 10x aangehad met onderkleding. Licht beschadigd op schouder na schuivertje op nat asfalt. De maat is 50, ben zelf 180 cm en 78 kg. 150 eu.
  8. OHARA

    Chashbar, ktm 990 Adv 2010

    Komt van een 2010 adventure, orgineel ktm onderdeel. Was oranje maar nu mat zwart gepoedercoat. Wel met kleine beschadiging/ deukje. Wel netjes opgeknapt vind ik zelf☺️. Compleet met bouten , heb er ook nieuwe RvS bouten bij maar deze moeten nog op maat gedraaid worden. 150 eu. foto's...
  9. OHARA

    Defect blok Suzuki Drz 400sm

    Vastgelopen blok drz 400 Sm Gaat om het onderste deel van het blok. Wel nog een originele cilinder en zuiger. Krukas zit vast , motor is destijds droog gelopen door mijn" Sm rij gedrag"😁 Teab. Groet kenny.
  10. OHARA

    Bel Ray Thumper 20w-50 4ltr

    Geen 1 cilinder meer dus niet meer nodig. Niet opengemaakt, seal nog dicht. TEAB. Wel normaal aub.
  11. OHARA

    Volgescheten Pendek

    Van het merk Bjorn Borg. Ik haalde de plee niet meer. 1x wassen en als nieuw. Nieuwprijs was 45 euro.
  12. OHARA

    5x plastic jerrycans +dop,2,5ltr

    5x Plastic jerrycans met dop , 2,5 ltr Met UN code. Geschikt voor verpakkings groep 2 dus oa benzine. Maar ook voor water, urine , moonshine ed. :P 12 eu voor 5 +dop
  13. OHARA

    Haakse ventielen, Alu

    Maat is 11,3 mm Voor Japanse motoren, 20 eu inclusief verzenden
  14. OHARA

    Voorspatbord, R6 2004

    Ik heb nog een orgineel spatbord liggen voor een R6 2004 Blauw, nette staat , 15 eu . foto op aanvraag.
  15. OHARA

    Sidi Race Boots, Vertigo ,mt 43

    Sidi laarzen maat 43, zwart. Circa 10x gedragen, stinken niet. Paar krasjes en teenslider licht geschaafd. Laarzen zijn aan de achterkant verstelbaar dmv. draaiknop. Prijs is 90 eu. Opsturen kan , KK, ophalen regio Haarlem, Amsterdam, Ijmuiden.
  16. OHARA

    Hayenes repair manual R6 2003>

    Niet meer nodig, nette staat :Y 15 eu , verzendkosten voor koper.
  17. OHARA

    Bandenwarmers, Daimond

    Ben weer eens aan t opruimen, Voor 180 en 190, met een koordje om te bevestigen. Achterwarmer is een beetje verschroeid , is tegen uitlaat gekomen. 1 temperatuur, werkt nog prima. Perfect voor reserve of de beginnende "Stoner" Fotootje volgt oja 80 euro.
  18. OHARA

    Suzuki DRZ SM, 2005

    Na enige twijfel zet ik dan toch mijn DRZ te koop. Waarom...?? Ik wil graag een KTM Maar de motor hoeft niet ala minute de deur uit dus ik heb geen haast. Dan wat info over de bike: Vorig jaar een vastloper gehad , hierdoor was het bigend in de soep. Hiervoor is een ander onderblok...
  19. OHARA

    Motorblok Kawasaki ZL 600 eliminator

    Ik ben opzoek voor een kennis naar een blok voor een zl 600 of ander passend kawablok Wie weet of heeft er 1 in de aanbieding Dank is groot :Y
  20. OHARA

    Kawasaki ZL 600 , ander blok

    Een kennis van mij heeft zijn blok in de soep gedraaid. Betreft een Kawaski Zl 600. Volgens mij past daar ook een blok van een GPZ of ZXR onder of niet...Wie weet hier meer van ? dat maakt het zoeken naar een ander blok wat makkelijker. ...
  21. OHARA

    MTech overal, Nos

    Hierbij te koop mijn overal van Mtech. Italiaanse Topkwaliteit. Hooguit 10x gedragen. Ben er toch achter dat het pak mij niet helemaal lekker zit. De maat is 50, zelf ben ik 180 en 74 KG.Altijd gedragen met onderkleding. Wel lichte beschadiging op linkerschouder en onderarm ivm...
  22. OHARA

    Praktisch Motorfietsboek, Paul Klaver

    Motorfiets boek van Paul Klaver. Ietwat gedateerd maar wel interessant voor de liefhebber. Inhoud boek: oa Inrijden, Olie, Cardan, Werking 2 &4 takt motoren. Boek heb ik via MF gekocht, is in goede staat. Boek heb ik uit, tijd voor wat nieuws. 10 euro inclusief verzenden.
  23. OHARA

    Voorwiel Klem, rood

    Voor oa. R6 Weinig gebruikt. Vaste prijs , 30 eu Alleen afhalen, omgeving haarlem.
  24. OHARA

    Travel 2 explore

    Ik wil dit jaar wellicht een reis maken met de motor, bestemming is nog niet duidelijk. Maar aangezien ik dit nog nooit gedaan heb wil ik eerst graag met een organisatie mee opstap. Deze organisatie spreekt mij wel aan http://www.travel2explore.com/index.htm Heeft er hier iemand ervaring...
  25. OHARA

    Borgpennen R6 2004

    Voor het borgen van de voorste remklauwen heb ik nog 2 pennen over. Betreft pennetjes met gaatjes aan het einde van de pen. 2 tientjes incl verzenden.
Terug
Bovenaan Onderaan