Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: StormKraai
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. StormKraai

    Combimotors / Heinoord schadevrije jaren kwijt

    Hallo, Ik kreeg onlangs van Combimotors bericht dat ze overstapte van Heinenoord naar Quakel verzekeringen. In mijn nieuwe polis stonden 3 schadevrije jaren, ik heb recht op 6 schadevrije jaren. Schijnbaar zijn er zoveel problemen met Heinenoord geweest dat ze zijn overgestapt naar Quakel...
  2. StormKraai

    Service van de Zaak

    Ach ik had het kunnen weten.. Vandaag verken ik Brabant, met behulp van de Onroute motorkaart. Over de mooiste wegen in mijn eigen achtertuin, cruise ik door Schijndel. Ik stop bij Huybers Motoren, dacht ik al: is dicht op Maandag. Terwijl mijn VFR alles doet behalve starten, dacht ik...
  3. StormKraai

    ZXR 750 sportuitlaat

    Gebruikte staat, mooi geluid, mijn ZXR liep beter met deze uitlaat. 60 piek
  4. StormKraai

    ZX-9R of VFR800i

    Hallo, Na een tijdje "rondchopperen" gaat mijn Dragstar morgen in de verkoop. Ik heb een budget van rond de 2100 euro. Ik heb de mogelijkheid een ZX-9R te kopen of een VFR800i. De ZX-9R maakt op het oog iets meer in me los, de VFR lijkt me de verstandige keuze.. Wie heeft er ervaring...
  5. StormKraai

    Prachtige blauwe ZXR 750

    Hallo, Bij dezen mag mijn ZXR 750 naar een nieuwe eigenaar. Het gaat om een blauwe ZXR 750j1 uit 1991. Het enige jaar waarin de blauwe is gemaakt. Het is een zeer fijne motor. Pluspunten; - Banden in goede staat, ruim voldoende profiel. - Kettingset in zeer goede staat. -...
  6. StormKraai

    Te koop; perfecte beginnersmotor / 2e motor voor er bij

    Hallo, Een vriend van me wil zijn Yamaha XJ 600 Diversion uit 1995 verkopen, zijn eerste motor. In zijn naam pols ik hier de interesse op het forum. de specs in de advertentie; Te koop; Yamaha XJ 600 Diversion uit 1995. Bordeauxrood, uitlaten origineel chroom, maar waren al matzwart...
  7. StormKraai

    Kawazaki ZXR750 lang stil gestaan

    Hallo, Ik heb deze motor op het oog; 1991 10 jaar in bezit; 29.000 op de teller. De eigenaar heeft er erg weinig op gereden, soms 1000 km in een jaar soms 100. Ik kan de motor voor 800 euro overnemen. Hoe schadelijk zijn de lange perioden van stilstand? Wat zijn de...
  8. StormKraai

    Remklauw CBR vraagje

    Hallo, Onlangs merkte ik dat mijn CBR 750 Hurricane niet vooruit te branden was. Even op de bok gezet, de achterklauw loopt aan. Ik heb het topic "remmen reviseren zitten bekijken maar heb toch een vraagje. Mijn klauw ziet er anders uit als in de "How 2", hebben jullie tips over de...
  9. StormKraai

    CBR 750 Hurricane

    Hallo, Mijn CBR 750 Hurricane 1988 mag eventueel de deur uit. Er is een kleine op komst, mijn vriendin gaat voorlopig nog geen motor rijden. Volgens de vorige eigenaar was hij de tweede, en ik dus de derde eigenaar van deze motor. Hij loopt erg fijn, perfect voor een relaxt stukje...
  10. StormKraai

    CBR 750 Hurricane vraagje

    Hallo, Ik heb gisteren een CBR 750 Hurricane gekocht. Ik kan niet veel vinden over deze motor, weten jullie of hij technisch op de 600 versie lijkt? Helaas is de linker spiegel kapot, kan ik dat ergens op maat laten snijden en terugplaatsen? O ja, bij de toerenteller zit een rood...
  11. StormKraai

    Welke Olie in mijn VX?

    Hallo, Ik heb even door de topics gespit maar vroeg me toch af; Welke olie gaat er in mijn VX800 1993? Ik zie net dat hij onder het niveau is gedaald en wil morgen de olie verversen / aanvullen. Kan ik op zondag een flesje op the kop tikken? Ik wilde morgen eigenlijk een stukkie touren..
  12. StormKraai

    Opties mooie XV 750 Virago te koop/ruil

    Hallo Motorvrinden, Onlangs heb ik een XV 750 Virago gekocht, van een man die er zelden op reed. De motor was bedoeld voor mijn vriendin, ze is nu aan het lessen. Aangezien de Accu dood was, vroeg ik de beste man of hij gerammel uit de (start)motor heeft gehoord. Volgens de man was er...
  13. StormKraai

    XV 750 tikkende nokkenas ketting

    Hallo allemaal, Mijn XV 750 uit '82 heeft onlangs een grote beurt gehad. Ik had de monteur gevraagd te kijken naar het tikkend geluid dat luider wordt naar mate ik harder rij. De motor opgehaald, grote beurt gehad, monteur gaf aan dat het tikken de nokkenasketting is, en dat dat hoort bij...
  14. StormKraai

    Held met aanhanger gezocht omgeving Eindhoven

    Hallo, *O* Naar aanleiding van mijn topic "Virago Reanimeren" heeft de Marlboro Man zijn diensten aangeboden. Ik mag mijn brommert in zijn garage plaatsen, alwaar we gaan kijken of we het startprobleem op kunnen lossen. Vraagje; Is er een held met een aanhanger op het forum aanwezig...
  15. StormKraai

    Virago Reanimeren?

    Hallo, Na een aantal topics doorgespit te hebben heb ik toch nog een vraagje aan de techneuten onder ons. Onlangs heb ik voor een mooi bedrag een XV 750 Virago overgenomen van een man die hem al 2 jaar stil had staan. Daarvoor heeft hij er 500 km mee gereden. De man in kwestie heeft de...
  16. StormKraai

    Accu yuasa 12N5.5-3B voor o.a. Yamaha xs400

    Te koop; Accu yuasa 12N5.5-3B voor o.a. Yamaha XS 400 Gebruikt, in goede staat. 20 eurie
  17. StormKraai

    electro-blunder

    Hallo allemaal, Ik heb zojuist een klassieke blunder gemaakt. Onlangs heb ik voor het schamele bedrag van 300 eurie deze XS400 seca 86' gekocht; Loopt als een zonnetje, perfecte stadsmotor. De accu is wat zwak van 2 maanden stil staan, dus die heb ik aan de druppel lader gehangen...
  18. StormKraai

    XS 400 '86 kopen op de gok?

    Hallo, Ik heb een XS400 uit '86 op het oog, de verkoper doet hem weg omdat hij te veel motoren heeft. Nu staat het ding geschorst, en hij wil hem verkopen het liefst zonder proefrit. advertentie; Yamaha XS 400 Bj 1986 volgend jaar bel vrij. prima voor en achter band, ketting...
  19. StormKraai

    gratis tank cx500c met roestgaatje

    gratis op te halen in Eindhoven, een tank van een cx500c. De tank is te dichten met tankcure, moet overgespoten worden. Gr, storm
  20. StormKraai

    Suzuki GS 650 G met + 100.000 km

    Hallo Brikkerz, Ik kan voor een prikkie een Suzuki GS 650 G met + 100.000 km kopen. Hij is zeker niet in zo'n goede staat als deze; De kleppen en de voorvork zijn gereviseerd. Verkoper meld dat hij er nog wekelijks op rondknort. Haal ik met dit brik een waslijst aan...
  21. StormKraai

    Welk type Yama is dit?

    Hallo Ik vroeg me al een een tijdje af wat er onder de hoes stond, bij mij in de buurt. Tot mijn genoegen zag ik dat het deze leuke Yamaha is.. (klik op de foto's voor een scherpere versie) Hebben jullie enig idee welk type dit is? Groet!
  22. StormKraai

    Jawa CZ 175

    Hallo, Ik zag laatst dit geinige motortje te koop staan. Zijn er nog genoeg reserve onderdelen te koop voor zo'n motor, en heeft iemand hier er ervaring mee? Alvast bedankt!
  23. StormKraai

    Motip plamuur?

    Hallo, Ik heb een redelijk grote diepe kras in mijn zwarte kap. Als ik aan de slag ga met plamuur en dan bijwerk met lak, gaat dat goedkomen? groet.
  24. StormKraai

    kuipdeel linksachter VX800. Zwart

    Hallo, Ik ben op zoek naar een kuipdeel voor mijn Suzuki VX800 linksachter, zwart. Alle tips welkom.
  25. StormKraai

    Ervaringen met Suzuki Volty?

    Hallo, Toevallig kom ik via een interne advertentie op mijn werk een Suzuki Volty tegen uit 2001, die voor 600 eurie weg mag. Nou lijkt me dat een leuke brommer om mee door de stad te scheuren, heeft iemand ervaring met dit motortje? Groet :)
Terug
Bovenaan Onderaan