Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IjsDuivel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IjsDuivel

    Bergen op Zoom e.o Deel IV: De bezem door de porseleinkast!

    Bergen op Zoom e.o Deel IV: De bezem door de porseleinkast! HET topic voor de rijders binnen de stadsmuren van Bergen op Zoom. Maar ook in de directe omgeving. Na een tijdje rustigheid, weer eens tijd om de bezem door het topic te halen en te zorgen voor vernieuwing. Nieuwe mensen, jullie...
  2. IjsDuivel

    Gezocht: Bellypan voor Bandit 600 '97

    Hallo, ik ben voor mijn rode Suzuki Bandit 600 uit '97 (naked) op zoek naar een goed passende Bellypan. Bij voorkeur zwart of rood van kleur, of carbon/ nog af te lakken. Reacties met vraagprijzen per PB welkom! Grtz, IjsDuivel
  3. IjsDuivel

    0164-Krabbengat II: Rijden burnend naar flampoeskes.

    0164-Krabbengat II: Rijden burnend naar flampoeskes.. Ontstaan uit een groepje mensen die mekaar leren kennen om samen naar de MFMM te gaan, is dit topic geboren.. MFMM 0164 Tribute! [hr] Het Bergen e.o topic! Voor wie? Omgeving Bergen op Zoom! Dus ook bijv...
  4. IjsDuivel

    Verzamelpunt Regio Bergen op Zoom, KiKaRit 5 juni 2011

    Verzamelpunt Regio Bergen op Zoom tbv KiKa Sponsor Rit Bij deze open ik een topic om vanuit de regio Bergen op Zoom (Dus ook Steenbergen, Halsteren, omgeving Zeeland, Roosendaal, Kruisland, Tholen/Zeeland etc etc etc) naar de Kika plaats te gaan bij de Ahoy in Rotterdam. Iedereen is...
  5. IjsDuivel

    0164-Krabbengat, Bergen op Zoom en omgeving op zn best!

    0164-Krabbengat, Bergen op Zoom en omgeving op zn best! Ontstaan uit een groepje mensen die mekaar leren kennen om samen naar de MFMM te gaan, is dit topic geboren.. MFMM 0164 Tribute! ============================================================== Het Bergen e.o topic...
  6. IjsDuivel

    Jummy's Deel III: Gelukkig hebben we de Chocotoffzak nog...

    Jummy's Deel III: Gelukkig hebben we de Chocotoffzak nog.... [hr] [hr] En die blijft ook lekker hier, dus kom maar halen :+ [hr] Een groepje wat graag met elkaar optrekt gaat via deze weg meetings, tochtjes, weekendjes en ritjes organiseren *O* Waar komt de naam de...
  7. IjsDuivel

    De Jummy's Deel II: Met vrolijkheid de winter in! Ofswiets!

    *O* De Jummy's Deel II *O* *O* Met vrolijkheid de winter in! Ofswiets! *O* [hr] [hr] Een groepje wat graag met elkaar optrekt gaat via deze weg meetings, tochtjes, weekendjes en ritjes organiseren *O* Waar komt de naam de Jummy's vandaan? :? - Van die rugzakken van Mr. Jummy...
  8. IjsDuivel

    De Jummy's deel 1: Touren en meeten er nog ff op los!

    De Jummy's deel 1: Touren en meeten er nog ff op los! Nieuw clubje rijders, ontstaan uit het ergerlijke gespam in het lestopic in Algemeen. Toen dat niet meer hielp, zijn we door de mods verbannen naar Off-topic. Echter daar kunnen wij ons ook niet meer inhouden, dus maken we maar een...
  9. IjsDuivel

    Te koop: AIroh TR1 in mooie print, maat L

    Te koop aangeboden Airoh TR1 helm - Maat L, hoofdomtrek ca 59-60cm. - Mondstuk is er af te halen, dan wordt het een jethelm - Tevens zonnevizier - Afwijkend origineel kleurenprint (geen standaard versie!) Moet helaas weg omdat ik hem in combinatie met mijn nek niet meer mag dragen '(...
  10. IjsDuivel

    Afstellen achtervering Suzuki GSX400e

    Hallo allemaal, wie kan mij vertellen hoe ik mogelijk de achtervering van een Suzuki GSX400e uit 1985 bij kan stellen zodat het voor mn passagier en dus ook mij aangenamer wordt? Alvast bedankt!
  11. IjsDuivel

    Het grote lessertopic deel 48: Zweten zich kwijt!

    En daar is deel 48 alweer... Gelukkig is er nu een goed vooruitzicht. Het motorseizoen is aan de gang en de lessers kunnen niet wachten tot ze zelf met hun eigen motor tussen/met de andere motorrijders mogen rijden. En in de tijd dat de lessers niet zelf legaal op een motor mogen rijden...
  12. IjsDuivel

    Suzuki GSX400E '85 project

    Beste MF-ers, ik ben momenteel bezig om een Suzuki GSX400E uit 1985 visueel op te knappen :Y Ik heb hem overgekocht via een MF-er. Motortechnisch is hij in orde, moet alleen een nieuwe accu in ;) In dit topic wil ik de voortgang bijhouden en waar het nodig is advies vragen :9 *O* , maar ook...
  13. IjsDuivel

    Even voorstellen..

    Hallo Motor-Forummers, Ik zal mij even voorstellen. Eerst moeten jullie weten dat ik herhaaldelijk door ene mevrouw Barbie-Crosser uit U. ben benaderd om ook lid te worden van dit forum ;) Nou Barbie het is je dus gelukt :9 haha Over mijzelf, ik ben. In mn vrije tijd ben ik veel bezig met...
Terug
Bovenaan Onderaan