Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Proxes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Datona paddock voor en achter

    Wegens het stoppen met motorrijden te koop. Paddock stands van Datona voor de voorzijde en de achterzijde van de motor. De paddock voor het achterwiel heeft de haken voor bobbins en de beugels voor rechtstreeks onder de achterbrug. €50,- samen. Ophalen in Blaricum (bij Hilversum).
  2. P

    Berik combi maat 48

    Het pak ziet er super netjes uit, is niet veel gebruikt en heeft geen beschadigingen. Hij zit mij te krap waardoor ik een nieuw pak heb aangeschaft. De maat van het pak is 48. Ik ben zelf 1,80 bij 70kg en dan is het pak net te klein. Prijs:€195,-
  3. P

    Suzuki SV650 S 2004

    De motor komt uit 2004 en heeft nog geen 16500 km gereden. De beugel op de achterkant van de motor kan ook verwisseld worden met afdekplaatjes zodat de achterkant mooi strak is. De accu is net 2 maanden terug vervangen voor een nieuwe en de motor heeft 2000 kilometer geleden een onderhoudsbeurt...
  4. P

    Skyteam PBR 125cc Motor (motorkenteken)

    VERKOCHT Hierbij bied ik mijn Skyteam PBR-125 Special edition aan. De motor komt uit mei 2008 en heeft nu ongeveer 3500 km gereden. Hij ziet er heel netjes uit en is goed onderhouden. De volgende dingen zijn onlangs aangepast: - Lifan 150cc motorblok met oliekoeler (300km oud)...
Terug
Bovenaan Onderaan