Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paulusssttt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paulusssttt

    Hoe en wat snelsluiters

    Heeft iemand detail foto's van snelsluiters en ervaring met en over of dit nou wel zo handig werkt als het lijkt. Overweeg die nl. zelf toe te gaan passen maar wil wel even alle pros and cons weten alvorens er aan te beginnen. Alvast bedankt voor jullie bijdrage
  2. Paulusssttt

    Hoe doormeten of acculader werkt?

    Mijn CBR954RR uit 2002 wilde niet meer starten. Optimate III erop en die gaf aan accu dood. Dus nieuwe accu gekocht. Wilde ik doorladen voordat ik hm gebruikte dus ook aan de Optimate. Die ging testen, ontladen (?) en vervolgens beetje vullen en daarna ging wederom het rode lampje branden als in...
  3. Paulusssttt

    DiFi Kinder motorpak

    Iemand nog een DiFi motorpak voor kind kopen? Maat 158/164 en dan met van die ritsen in de mouwen en pijpen zodat het mee kan groeien. Uitneembare binnenvoering in jas en broek. Niet zo heel veel gebruikt want ja, kinderen groeien snel.. stuur een PB of mailen mag ook, paulberer apenstaart...
  4. Paulusssttt

    Hoe worden motoren gejat..??

    Deze vraag is niet bedoeld om het dievengilde op ideeën te brengen. Ik wil weten hoe, wat, waar motoren worden gejat om zelf te bedenken hoe ik dit tegen kan gaan. Hoe pijnlijk dit onderwerp ook is, het moet maar eens bespreekbaar worden.. -Waar gaan gestolen motoren naartoe. Worden deze...
  5. Paulusssttt

    Startmotor definitief verwijderen

    Mijn CB400 f super sport uit 1976 start perfect op de kickstart dus dat heeft mij doen besluiten om wellicht de startmotor definitief te verwijderen. Scheelt gewicht, het startrelais kan eruit. De + kabel van relais naar startmotor kan eruit en er kunnen weer wat draden uit de kabelboom. Dus...
  6. Paulusssttt

    Paulusssttt, ook op het MF

    Na ruim twee jaar alleen mee gelezen te hebben, mij eindelijk hier geregistreerd. Ik moet zeggen ik voel mij gelijk super schuldig dan wel lullig want de hoofd reden hiervoor is dat ik mijn motor verkoop. Dus eigenlijk maak ik schandelijk misbruik van dit forum.. Maar eerlijk duurt het...
  7. Paulusssttt

    Suzuki VZ-800 Marauder

    Te koop: SUZUKI VZ 800 MARAUDER - 1999 Vraagprijs € 2950,= Bel: XX XXXXXXXXX mail: paulusssttt@hotmail.com Uitstekende motor waar ik veel plezier aan heb beleefd. Maar inmiddels ben ik toe aan een andere bike. Kilometerstand: 21.000+ km De extra's: - Windscherm - Sissybar...
Terug
Bovenaan Onderaan