Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M3nace
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M3nace

    XPD xp5-r laarzen m. 45

    Hallo, Wegens het beëindigen van mijn motorhobby verkoop ik mijn motor laarzen. Het zijn de toplaarzen van xpd. De laarzen zijn voorzien van enkelbeschermers en neusbeschermers. Ik heb de laarzen 2 seizoenen gedragen. Vraagprijs 65.-
  2. M3nace

    Alpinestars combi maat 54

    Wegens het beëindigen van mijn motorhobby verkoop ik mijn alpinestars combi. Ik heb deze combi 2 seizoenen gedragen en heb hiermee een hele kleine schuiver gemaakt. Op de foto is de schade te zien. Ik zelf ben 1.87m en weeg 91 kg. Dan heeft u een goede richtlijn welke maten het pak heeft...
  3. M3nace

    Triumph Street Triple 2009

    Toch wel met enigzins pijn in het hart bied ik hierbij mijn geliefde Triumph Street Triple te koop aan. Wegens het feit dat ik binnenkort op mezelf wil gaan wonen doe ik deze super complete stuurfiets weg. Na iedere rit zorgvuldig schoongemaakt en gepoetst! Motor van een liefhebber voor een...
  4. M3nace

    Zietech kentekeplaathouder+ ledverlichting Street triple

    Heb hier nog een zietech kentekenplaathouder liggen. Ook zit er nog nieuw in de doos ledverlichting bij. Voor 40.- mag dit alles weg. Voor meer info pb.
  5. M3nace

    Triumph Street triple Zietech kentekenplaathouder

    Deze zietech kentekenplaathouder heb ik over van mijn street triple. Hij is verstelbaar en heeft de optie om ook de knippers te monteren. MF prijs 35.-
  6. M3nace

    Suzuki GSX-R 750 Srad 1998

    -Gsx-R srad 750cc -Km stand: 35000 -Bouwjaar 1998 -Prijs: 3350,- Opties: -Carbon voorspatbord (origineel) -Carbon kroonplaat -Yoshimura rs3 demper -Gsx-r heelplates -dubble bubble kuipruit -Zitje voor passagier aanwezig -Rimstriping -Undertail De reden dat ik mijn srad hier...
  7. M3nace

    Gezocht: Rechterkuipdeel suzuki gsxr 750 1998 blauw wit

    Ik zoek een kuipdeel zoals op deze foto:
  8. M3nace

    Spuitvraagje

    Ik heb vandaag mijn undertail fijn in de lak gezet. Nu wil ik er eigenlijk een blanke lak laag overheen doen voor de mooie glans. Alleen ik heb op een klein proefstukje geprobeerd en nu laat de blanke lak een gele schijn na. De undertail is wit. Hoe krijg ik een gewone transperante laag? :)
  9. M3nace

    Vering afstellen limburg

    Waar kan ik me vering ergens af laten stellen in limburg? En welke raden jullie me aan? Alvast bedankt Groetjes M3nace
  10. M3nace

    Dubbele schijfrem ontluchten

    Ik heb vandaag me achterremvloeistof ververst. Dit ging allemaal goed. Nu is mijn vraag voor heb ik een dubbele schijfrem. Beide klauwen zijn op een reservoirtje aangesloten. Hoe kan ik deze het beste ontluchten? Vond hier geen goede beschrijving van in de search.
  11. M3nace

    M3nace

    Hey, ik zal me even voorstellen. Ik ben Glenn en kom uit melick(Limburg) Ben deze week 21 geworden en het is de bedoeling dat ik volgende week begin met lessen. Een motor zit er dit seizoen nog niet in. Maar volgend seizoen is hij er zeker. Ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden...
Terug
Bovenaan Onderaan