Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Villie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Villie

    Te Koop: Ducati 749 - 27.000km gereden

    Deze Ducati 749 uit 2003 is in ontzettend goede staat. Ik heb de motor twee jaar geleden gekocht bij Aral Motorservice in Zwolle, tegenwoordig onderdeel van Motorhuis Zwolle. Absolute Ducati liefhebbers! De motor was toen, en is nog steeds, voorzien van mooie carbon extra’s. Niet schreeuwerig...
  2. Villie

    Motorrrijders gezocht voor vanmiddag 15:00 uur

    Het motorverbod op de dijk in Lingewaard maakt de tongen behoorlijk los. In een paar uur hebben bezoekers van de website van De Gelderlander massaal laten weten tegen het verbod te zijn. De Gelderlander gaat er in de krant van woensdag nog dieper op in. Daarvoor willen ze graag een foto maken...
  3. Villie

    Radiateur R6 '99 - '02

    Na verkoop van mijn R6 vorig jaar kwam ik vorige maand plotseling nog een radiateur van een R6 tegen. Ik kan hem op de wielrenfiets monteren, maar ik heb op dit moment geen koelingsproblemen op de Jan Janssen. Mocht je een radiateur zoeken, let me know. Niet in nieuwstaat, maar altijd handig...
  4. Villie

    Te Koop: Mooie Yamaha R6 2001

    Hallo allemaal, Na lang dromen heb ik eind 2009 deze prachtige oranje/zwarte Yamaha R6 gekocht. De motor een half jaar vertroeteld, om uiteindelijk in 2010 jawel, 2 circuitdagen te rijden... Een tekort aan tijd zorgde er voor dat 2011 zelfs 0 circuitdagen telde. |( Zonde natuurlijk om...
  5. Villie

    Ongevallenverzekering en racen..

    Hallo mannen en vrouwen coureurs, mocht ik ooit gaan racen, theoretisch gezien bestaat die kans natuurlijk, dan wil m'n moeder het volgende duidelijk hebben. Waar kan Villie zich verzekeren tegen dingen als invaliditeit, aanpassingen aan de woning blablablablabla na een raceongeval? Door de...
  6. Villie

    KNMV Supercup 9 september

    Heb weer flink actie op en om de baan gezien! Mooie acties, maar ook minder fraaie voorvallen... @ Bonki, hoe is het? Niet bepaald jou dag geweest hè... Verder een prachtig gevecht tussen Kawabraakie en Valraven! :} Prachtig jongens! En die 'kleine van Van der Mark' ook een strakke race...
  7. Villie

    Te koop: Suzuki GSXR 600-K6 Superstock 600 ready

    Een van 's Neerlands snelste coureurs, Rob Hakvoort, biedt zijn motorfiets van het afgelopen seizoen te koop aan. Het gaat om een Suzuki GSX-R 600 uit 2006, gebruikt in het ONK Superstock 600. Met slechts 1079 kilometers op de teller en rijklaar gemaakt door Hoegee Motortechniek is deze...
  8. Villie

    Supercup 22 april

    Ladies and Gentlemen racers! Dit weekend weer knallen in Assen! Onder ideale omstandigheden gaan we weer Cuppen! Althans, jullie gaan cuppen, ik ga jullie helpen, mochten jullie die behoefte hebben! *O* Villie's sleepdiensten staan dit weekend in de Ossenbroeken deel twee, dus dat tweede...
  9. Villie

    Welke spanbanden voor motoraanhanger

    Vanwege onze eerste circuitdag hebben Doelpaal en ik een motoraanhanger gehuurd. Hartstikke makkelijk! Maar hoe zet je dat ding vast... Met spanbanden! *D Maar wat voor spanbanden? Motorzaken hebben in hun busjes vaak van die handige spanbanden met lussen voor het stuur, hieronder zie je ook...
  10. Villie

    Groningen en Drenthe (deel 6)

    Gezien de successen van delen 1 t/m 5 was het op 30 juni in het jaar des Heeres anno tweeduizendendevijf zo ver om deel 6 te openen. De hoofdpersonen in dit topic, die in een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk onzin lijken te willen verspreiden over het WWWeb, zijn in willekeurige volgorde...
  11. Villie

    Cupraces 2 juli

    Wie zijn er dit weekend weer? Ik ben er natuurlijk weer bij, sta in de Duikersloot! 8-) - Hans GSX-R - Porky - Bonki - ninjagirl - valraven - Midstar - El Gorro (met heupsiels) - Hihahector - tobbe - ey :} :} - heiborace - ninja1970 - Dustpuppy - Revolution - pietje 41 - Yamaha 131 -...
  12. Villie

    Vermindering van gripborden

    Op het circuit hebben we de olievlag, rood met geel, gestreept en stil gehouden. De vlag om aan te tonen dat het grip in het navolgende baanvak is verminderd. Dat kan zijn door zand, grind, water, olie, noem maar op. Harstikke veilig! Op de openbare weg zijn boeren verplicht een verkeersbord te...
  13. Villie

    Marechaussee let ook goed op... TE goed..

    Ik kreeg eerder vrij van m'n baas gezien het feit dat het nogal rustig was. Prima, heerlijk, beetje bijkomen enzo, lekker rijden, top! :] Bochtje hier, bochtje daar, vroem vroem, marechaussee busje rijdt voor me, 70 door de bebouwde kom van Eelde, foei toch, komen buiten de bebouwde kom, 90...
  14. Villie

    ONK races in Hengelo Gld

    Wie gaan er nog meer naar de races in Hengelo? (http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2519) Ik ben er weer als baancommisaris, ter hoogte van post nummer 13, staat hieronder op het kaartje ook: 9 races, das een heel mooi programma! En de organisatie is iets strakker dan in Oss :P Komt...
  15. Villie

    De Motor-Forum boete pot

    Naar aanleiding van Goedenavond, u spreekt met de Politie! Grrr... was ik benieuwd hoeveel geld MF-ers dit jaar vrijwillig of onvrijwillig doneren aan de Nederlandse staat. We hebben het niet over loonbelastingen, ecotax, accijns op alcohol, benzine of andere versnaperingen, maar om het totaal...
  16. Villie

    Goedenavond, u spreekt met de Politie! Grrr..

    Het is woensdag 11 mei 2005, iets na half 8 ’s avonds. De internetverbinding in huize Villie ligt er uit. Ik zou de buren bellen of zij wel verbinding hadden. In gesprek, maar een vriendelijke dame geeft me de tip op 5 te drukken, dan krijg ik een seintje als het gesprek bij de buren afgelopen...
  17. Villie

    CRT-Races Eemshaven anno domino 2005

    Wie zijn er nog meer? :P Villie staat weer in het oranje langs de baan...
  18. Villie

    Waarschuwing voor bezoekers Landelijke Motordagen!

    Ik kom net van het circuit om zusje af te leveren bij de stand van Lee van Dam (je mag d'r gedag zeggen) en reed terug via Laaghalerveen. Daar stond een grijze Opel Astra, bekend van het betere flitswerk!!! FLITSERS RONDOM CIRCUIT! Vorige keer dat ze daar stonden, stonden ze ook bij Witten en...
  19. Villie

    Diablo onder een SV, hemels

    Afgelopen dinsdag reed ik mijn BT-020 lek. In de regen natuurlijk, zwiep zwiep, maar onder controle gehouden en aan de kant gezet. Zo plat als wat. M'n dealer (Roelof Thijs) opgebeld en die heeft m'n motor ontvoerd en mij thuis afgeleverd. Ik had het al eens met een van de monteurs gesproken...
  20. Villie

    Koeling SV650 bouwjaar 2000

    Hoe wordt een SV gekoeld? (jep, ik ben een absolute dork op dat gebied...) Is dat met olie? Ik heb namelijk een vrij hoog olieverbruik en gister 'tikte' mijn uitlaat al na 10 kilometer rijden en rook het blok gewoon heet. Heb nog geen problemen gehad met een oververhit blok ofzo, maar ik vroeg...
  21. Villie

    Het ultieme GP Insider topic!

    Nog een paar dagen en het seizoen begint weer! Nog een paar dagen en de inschrijving voor GP Insider sluit trouwens ook! Schrijf je dus nog snel effe in, want de prijzen zijn de moeite waard! Op dit moment zijn de reis naar een GP in 2006 en een CRT dag al bekend, d'r komt nog veel meer moois...
  22. Villie

    Je moet wat met deze kou..

    Sinds vorige week woensdag heeft mijn moeder (MotoFamke) haar motorrijbewijs en een Suzuki SV650. Ik had al een paar maanden eenzelfde SV650, maar eigenlijk had ik nog geen goede foto's van de SV. Tsja, een toertocht zit er dit jaar waarschijnlijk ook niet in, misschien 1 of 2 dus dan maar een...
  23. Villie

    Homepage ONK Wegrace

    Dames en heren, een groot manco van het ONK Wegrace anno 2004 vind ik dat er geen fatsoenlijke internetpagina bestaat voor het ONK, zoals het Duits Kampioenschap, IDM, wel heeft (www.idm.de). Ik probeer hier samen met een aantal anderen wat verandering in te brengen. Wie beter dan motorrijdend...
  24. Villie

    Explosave

    In de racerij wordt een goedje gebruikt om het exploderen van de tank en het klotsen in de tank tegen te gaan. Dit goedje heet explosave. Nou was ik benieuwd naar een aantal dingen, misschien dat jullie hier antwoord op hebben. - Explosave 'verdwijnt' als er benzine in de tank wordt gegooid...
  25. Villie

    Zwart weekend voor Nederlandse Motorsport

    Afgelopen zondag werd de Nederlandse motorsport opgeschrikt door een serie van verschrikkelijke ongevallen. Zoals in een ander topic al is beschreven verongelukte de Italiaan Allessio Perilli in de Ruskenhoek. Jeroen Turkstra raakte zwaar gewond en brak z'n lendewervels na een highsider in de...
Terug
Bovenaan Onderaan