Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Scorpion-biker

    VFR750 90-93 - Twee Lucas TRW remschijven voor, MST206RAC

    Aangeboden twee remschijven van Lucas TRW, type MST 206 RAC, voor een VFR750 90-93 Nieuw in de verpakking. Prijs 150 euro voor de twee schijven samen. Ophalen of verzenden (verzendkosten voor koper)
  2. Scorpion-biker

    Inruilwaarde Honda NC750SA

    Ik ben op dit moment aan het kijken voor een andere motor, ter vervanging van mijn huidige. Insteek is om mijn huidige motor dan in te ruilen. Op dit moment heb ik van één dealer een indicatie gekregen voor de inruilwaarde (op basis van foto's en video). Hun indicatie was: tussen € 4200 en...
  3. Scorpion-biker

    Ervaringen met elektrische mini bike?

    Hey, Mijn zoontje wordt binnenkort 4 jaar en ik ben eens gaan kijken naar een mini bike voor de kleine :P Alleen wil ik niet gelijk een 50cc bike voor hem kopen, dus verder gekeken en een elektrische mini bike gevonden. Ik kan er alleen verder weinig over vinden op het internet, dus...
  4. Scorpion-biker

    Remschijven, wat is een goede keuze

    Hoi allemaal, Ik rij een honda vfr (rc36) en ik wil mijn remschijven gaan vervangen. Daarvoor heb ik een aantal mogelijkheden, maar ik heb geen idee wat de betere remschijven zijn. Ik heb de volgende opties: - Nissin - Lucas - Braking Kwa prijs ontlopen de schijven elkaar niet...
Terug
Bovenaan Onderaan