Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Droomscooter

    Sym Symphony 125cc 4T

    Zijn er mensen die met dit type scooter rondrijden en daar wat meer info kunnen overgeven? Is dit comforttabel? Zijn er dingen waar we moeten aandacht aan schenken? Is het onderhoud betaalbaar? Enz... Een test zou heel welkom zijn. Door het beperkte gewicht 106kg en grote wielen zou dit...
  2. Droomscooter

    4 pinkers

    Als je langs de weg stopt met een auto en je denkt dit is niet koosjer zet je de vier pinkers op en trek je de sletels van het contact en doet je ding. Met een tweewieler is dit niet mogelijk. Trek je de sleutels uit het contact dan valt alles uit ook de vier pinkers. Heeft dit een speciale...
  3. Droomscooter

    Droomscooter

    Ben al een tijdje actief op dit forum. Daar het mijn eerste kennismaking was met een Forum was ik dan ook niet op de hoogte van het topic Nieuwe gebruikers. Valluikje "selecteer forum" eindigd bijna bij moterscooters en meer moest ik eerst niet hebben. Mijn naam is Jos Woon te Waarschoot...
  4. Droomscooter

    Levensloop motorscooters alle types en merken

    Ik volg nu al een tijdje dit motorscooter forum. Heb vastgesteld dat dikwijls de zelfde vragen aan de orde zijn bij mensen die veel interesse hebben, en eventueel de stap of overstap zouden willen zetten (wagen) naar de scooter. Veel van deze vragen kunnen met medewerking van elke...
  5. Droomscooter

    Gehoorbescherming op scooter of motor

    Je leest hier dikwijls over "snel gehoorbescherming dragen voor je er potdoof van word" Ben jaren vliegtuigtechnieker geweest. Daar hadden we inderdaad gehoorbescherming aan (wat nodig was) maar dan hoorde je van de buitenwereld ook niets meer. Ik vergelijk die toestand dan op mijn motor: Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan