Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VRick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VRick

    Valentino Rossi helm 2009/2010

    Hallo mede forumleden, Aangezien ik een nieuwe helm heb gekocht (ivm nieuwe motor) , verkoop ik mijn Valentino Rossi helm, het gaat zich om de 5 continents GP-tech. Voor de rest zit er een donker vizier op, en er zit een officiele hoes om van AGV. Maat: small, de wangstukken kun je zelf...
  2. VRick

    Motorsport algemeen> Primeur Rossi naar Ducati

    Kunnen jullie aub eens kijken naar dit topic?! Het is hier een varkenstal en het gaat al eeuwen niet meer over het onderwerp rossi naar ducati. Er wordt nog zelfs met persoonlijke posts gesmeten..
  3. VRick

    Motogp 09/10 GAME

    In maart 2010 zal motogp weer uitkomen, deze keer moet het één van de beste motorspellen worden, altans capcom. In 2010 zal ook een automatische update gratis besckikbaar zijn voor diegene die motogp 09/10 hebben, deze update zorgt ervoor dat je bijv. de moto2 op je spel krijgt. Screenshots...
  4. VRick

    RTL GP- Maak je eigen GP weekend!

    In het weekend van 8 en 9 augustus zendt RTL GP de meest spectaculaire Formule 1- en MotoGP-race van het huidige seizoen opnieuw uit. Wil jij de eerste overwinning van Jenson Button in de Grand Prix van Australië of het fastastische gevecht tussen Valentino Rossi en Jorge Lorenzo in Spanje nog...
  5. VRick

    *TE KOOP* Blata fabrieksbike

    Te koop: Blata wrs (special edition) Heeft NOOIT problemen gehad( 2 jaar opgereden en nog eens niet een koppeling hoeven te vervangen) Na 1x trekken aan Graag biedingen boven de 600,- MVG Rick
  6. VRick

    FILM-Motogp

    Hallo mede forummers, Ik heb al vaker geprobeert via site en al motogp filmpjes te downloaden, nja niks werkte. Nu kwam ik op youtube en kwam ik in 5 filmpjes de HELE race van Estoril tegen, Links: Deze kun je downloaden met de simpelste filmpjes downloader: VDOWNLOADER (kun...
  7. VRick

    San Marino

    Nouja, achter een paar dagen start de grand prix van San Marino, nou en ik wou wel eens van jullie weten wie er waarschijnlijk gaat winnen.? Nou ik in ieder geval hoop dat het een leuke en spannende race wordt.
  8. VRick

    Troy Bayliss

    Nou ik heb dit topic gestart met name omdat dit één van de grootste rijders is. En dat het mijn favoriete rijder is in het WSBK :Y Ik vind dat Troy super goed bezig is in WSBK, met name dat hij alleen maar de victory proeft dag in en dag uit. Deze man zal na dit seisoen WSBK verlaten en...
  9. VRick

    Moto-gp 07 Records

    Nou ik heb dit topic gestart voor de ronden records van Moto gp 07 PLAYSTATION, maar mag natuurlijk ook van de Xbox(aub zet wel erbij of ie van PS of Xbox is)> Qatar: 1.46.87(Stoner) Jerez: 1.33.97(Stoner) Mugello:1.44.06(Stoner) Sachsenring:1.16.78(Stoner) Estoril:1.29.99(Stoner)...
Terug
Bovenaan Onderaan