Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nickske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nickske

    Te koop: Street Triple-R ABS 2013 EUR 8350,-

    Te koop: In showroomstaat verkerende Triumph Street Triple-R model 2014 met slechts 1500 km. op de teller. November 2013 nieuw aangekocht bij Moto Breda dus nog 15 maanden fabrieksgarantie. Motor is uitgevoerd met ABS, in-uit uitschakelbare handvatverwarming (super in het najaar) en bobbins...
  2. Nickske

    Te k koop alu-tandriemkast Rizoma Ducati M796/Hyperm.796

    Wegens aanschaf M1100 evo te koop: Rizoma tandriemkastset voor Ducati Monster 796 / Hypermotard 796. Mat zwart alluminium in onberispelijke staat, wordt uiteraard geleverd mét bijbehorende bevestigingsbouten. Prijs: EUR 125,00
  3. Nickske

    Te koop: Ducati Hypermotard 796 z.g.a.n

    Uitvoering met zwart frame en witte kappen. Motor heeft slechts 3300 km gereden (is in absolute nieuwstaat zonder ook maar een enkele kras) en is vorig jaar april nieuw gekocht bij Ducati Zaltbommel. Heeft altijd binnen gestaan (inpandige verwarmde garage) en nooit regen gezien Extra's: zwarte...
  4. Nickske

    Te koop: Ducati Hypermotard 796, wit

    Uitvoering met witte kappen. Motor heeft slechts 3000 km gereden (is in absolute nieuwstaat zonder ook maar een enkele kras) en is vorig jaar april nieuw gekocht bij Ducati Zaltbommel. Extra's: zwarte Rizoma tandriemkasten. Betreft een BTW-motor. Vraagprijs (incl. BTW) = EUR 8925,- oftewel...
  5. Nickske

    Te koop: Ducati (Yellow) Sport 1000 monoposto

    Ik verkoop mijn Ducati Yellow Sport Monoposto 2007 (nieuwstaat, geen krasjes e.d.). Motor is vorig jaar maart nieuw gekocht bij Ducati Zaltbommel. Garantie loopt nog tot maart 2011. Het betreft hier de eerste versie (monoposto) met uitlaten allebij aan dezelfde zijde. (dus niet het goedkopere...
  6. Nickske

    Te koop NIEUWE Ohlins stuurdemper Stroke 63 mm

    Vraagprijs EUR 165,00 Nieuw in de originele doos met rekening & garantiebewijs. Kost bij Wim Kroon Import Eur 365,00 incl. BTW
  7. Nickske

    Te koop: nieuwe Ohlins stuurdemper

    2 maanden oud 1 zit volledige garantie op (aankoopbewijs / garantiebewijs krijg je erbij) en zit in originele doos met gebruiksaanwijzing & Ohlins stickers eventueel leverbaar met RVS bevestigingskit voor M696 / M1100 Type demper = OSD 115 Vaste prijs EUR 340,00 incl verzendkosten bij...
  8. Nickske

    Te koop Ohlins stuurdemperset Ducati Monster 696 / 1100

    2 maanden oud 1 zit volledige garantie op (aankoopbewijs / garantiebewijs krijg je erbij) en zit in originele doos met gebruiksaanwijzing & Ohlins stickers Incl. RVS bevestigingskit voor M696 / M1100 Demper is uiteraard ook voor andere modellen motoren te gebruiken Type demper = OSD 115...
  9. Nickske

    Slag stuurdemper

    Beste Forummers, Ik wil binnenkort gaan beginnen met het zelf ontwerpen & maken van een adaptorset voor een Hyperpro stuurdemper op mijn 696. Stuurdempers zijn in verschillende strokes verkrijgbaar. Uiteraard is het geen optie om een te korte stroke te nemen maar is het "link" als de stroke...
Terug
Bovenaan Onderaan