Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daniel_46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Bandenwarmers Goldspeed

    Bandenwarmers, 1 seizoen gebruikt. Heeft geen verstelbare thermostaat Vraagprijs: 150,- mailen naar danielmadrugo@gmail.com op te halen in zwijndrecht
  2. D

    Berik backprotector

    Goeie backprotector; door de verschillende schijven en scharnieren kan je goed ermee bewegen. Ik ben zelf 1.72m vraagprijs: 40,- Op te halen in zwijndrecht mailen is sneller: danielmadrugo@gmail.com
  3. D

    Shoei X-Spirit II

    Wegens stoppen, verkoop ik mijn helm. Helm heb ik 1 race-seizoen opgehad. Vorig jaar dus aangeschaft. Op het oranje-vizier zit een kras/vage plek. Tijdens rijden zie je hier niks van. Oranje vizier heeft pinlock en er komt ook nog een helder vizier bij. Vraagprijs: 200,- Mailen is...
  4. D

    GSX-R 600/750 K&N luchtfilter 40,- nieuw

    Helaas heb ik van een mede MF-er een nieuwe luchtfilter gekocht, echter heeft deze de verkeerde verzonden :( . Dus bij deze een nieuwe luchtfilter voor de liefhebber. Voor bouwjaar: 2011 2012 2013 40 euriessss
  5. D

    Te koop Suzuki GSX-R 750 K9 : 5000,-

    Ivm de overstap naar een compensatiefiets, gaat mijn 750 de deur uit '( Motorisch helemaal in orde, loopt echt zuiver Nooit gezeik met geluid (Zolder volgas langs 1e geluidspaal) Bandjes zijn 2 dagen gebruikt (Conti-slicks) Kmstand: 3745 ! Alles is volgens ZAC-regels geborgd Motor is...
  6. D

    Wielensteun te koop

    Deze doe ik maar weg, omdat ik ze nu netjes in me busje kan zetten. Dus overbodig... Mag weg voor 65,- (daarvoor heb ik ze ook gekocht) Gr daniel
  7. D

    Suzuki GSX-R 750 2009 velgen ruilen..

    Ik zou graag mijn blauwe velgen ruilen tegen een andere kleur... Laat maar horen of er interesse is...
  8. D

    Gezocht: Regenbandje achter

    Zoek nog een goedkoop achterbandje... Wie heeft er nog 1 in de aanbieding ?
  9. D

    K&N luchtfilter GSX-R 750 K4

    Nieuw in de doos, K&N luchtfilter Mag weg voor 45,- Mailen naar danielmadrugo@gmail.com
  10. D

    Paddockstands Powerplustools

    Voor & achterbok van PPT mogen weg voor 50,- samen...
  11. D

    Mivv einddemper (titanium) + voorbochten voor GSX-R 750 K4

    Mivv einddemper, verkeerd in zeer goede staat !! geen krasjes of dergelijk. Bevestingbeugel inbegrepen Db-killer gemonteerd... dus ook circuitproof Eventueel met voorbochten erbij. Demper: 150,- Voorbochten: 50,- (rvs) mailen kan naar danielmadrugo@gmail.com
  12. D

    Setje velgen + regenbanden GSX-R 750 K4

    Velgen gaan weg ivm verkoop van motor. Bandjes zijn nog in goede staat, genoeg profiel voor vele rondje.. Voorremschijf is in goede staat, achterremschijf iets minder... Vaste prijs: 500,- Mailen kan naar danielmadrugo@gmail.com
  13. D

    Lichtere velgen... Wel of geen nut ?

    Nu zie ik veel topic's over het spuiten van velgen, maar nergens een topic over welke velgen het beste/lichtste/goedkoopst zijn... Aangezien ik volgend seizoen eens ga kijken voor lichtere velgen, word ik graag voorgelicht over jullie ervaringen met lichtere velgen... Stuurt het nou beter in...
  14. D

    Remblokpen achter borgen ?

    Ik heb een probleempje... ik kan mijn achter remblokpen niet borgen.. Ik heb al aardig wat op internet zitten zoeken, maar nergens kan ik de goede pen vinden voor achter, voor heb ik al de goeie achter heb ik momenteel zoiets: en ik moet deze hebben Ik heb jvp al gemaild of...
  15. D

    Gezocht: Velgen voor GSX-R 750 K9

    Ben op zoek naar setje velgen voor K9 Mailen kan naar: danielmadrugo@gmail.com
  16. D

    Donker kuipruitje ruilen tegen helder ruitje... K9 750

    Wie wilt er zijn helder kuipruitje, ruilen tegen mijn donker kuipruitje... Email: danielmadrugo@gmail.com Gr daniel
  17. D

    Suzuki GSX-R 750 K4; 2500,-

    Mijn suzuki GSX-R 750 uit 2004 heb ik nu 2 jaar, heb er met groot plezier mee gereden! De kuipen hebben kleine sporen van een schuiver overgehouden, de valproppen hebben bijna alles opgevangen. Vraagprijs: 2500,- !!! Hierbij de optielijst: Adriani vering voor en achter...
  18. D

    Origineel uitlaatsysteem CBR 1000 RR 06/07

    Hierbij mijn complete uitlaatsysteem, dus van voor naar achter, voor een honda fireblade bouwjaar : 2006/2007 Prijs: bieden Foto volgen nog Mailen kan naar danielmadrugo@gmail.com
  19. D

    Alpinestar SM-X plus

    Hierbij verkoop ik mijn laarzen. Ze zijn voornamelijk gebruikt op circuit, dus er zitten wel gebruikerssporen op. Toe-sliders heb het asfalt het meest gezien. Maatje 43 Prijs: bieden mailen kan naar: danielmadrugo@gmail.com
  20. D

    Metzeler Racetec voorbandje

    Ik heb hierbij een voorbandje over, hij is gloednieuw, dus niet mee gereden. Prijs: bied maar Op te halen in zwijndrecht, opsturen kan... mailen kan naar danielmadrugo@gmail.com
  21. D

    Aanhanger voor 2 motoren, volledig gegalvaniseerd

    De aanhanger is volledig gegalvaniseerd en heeft 3 rijplaten, waarvan 1 gebruikt kan worden als oprijplaat (is makkelijk van de aanhanger te verwijderen). Aanhanger is 1 jaar oud en ziet er zeer goed uit, heeft de standaard verlichting + kentekenplaat verlichting De lengte is (van dissel tot...
  22. D

    Gegalvaniseerde aanhanger voor 2 motoren

    De aanhanger is volledig gegalvaniseerd en heeft 3 rijplaten, waarvan 1 gebruikt kan worden als oprijplaat (is makkelijk van de aanhanger te verwijderen). Aanhanger is 1 jaar oud en ziet er zeer goed uit, heeft de standaard verlichting + kentekenplaat verlichting Bandjes zijn 16 inch, profiel...
  23. D

    Starlane athon gps-rw

    Compleet dashboard met laptimer via GPS die via DigiRace software (kan je downloaden op starlane.com) op de computer uitgelezen kan worden. Digitale toerenteller met LED bar en ultra helder shift Light. Andere functies: achtergrond verlichting, snelheid via GPS, versnellingsindicator. Data...
  24. D

    Te koop Arai Chaser V

    Hierbij verkoop ik mijn Arai.. Helm is in mei 2012 gekocht Ik heb deze helm 2x 20 minuten opgehad, reden was dat ik me vorige helm gecrasht had tijdens circuitdag en een nieuwe moest kopen... Maat = S Helm wordt verkocht met de donkere vizier (twv 90,-) en de heldere vizier + pinlock Ik...
  25. D

    Bandenactie MSH

    He ik kreeg vorige maand al een mailtje van motorsportholland, dat ze een dag vrij rijden hadden en dat je daarbij banden kon kopen en dat voor een zeer mooie prijs. Nu proberen ze dat weer te doen, maar ik ben benieuwd naar degene die 28 april zijn geweest. Het gaat om deze actie...
Terug
Bovenaan Onderaan