Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: edou
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. edou

    Motornavigatie 2E hands kopen?

    Hallo, Ik zit een beetje op marktplaats te kijken voor een navigatiesysteem om af en toe een tourtocht te rijden. Ook gaan wij 1 of 2 keer per jaar naar het buitenland. Op marktplaats kom ik een tomtom rider v2 second edision tegen of urban rider. Vaak met kaarten van 2017. Maar werkt...
  2. edou

    titanium demperhulzen en linkpipes

    Te koop 2 demperhulzen van titanium lengte 47 cm ovaal gebruikt. 2 linkpipes van startwin aansluit diameter 52mm Aansluit diameter naar de demper 50 mm. Het liefst verkoop ik ze per set ideaal voor een project.
  3. edou

    GPR uitlaat demper aprilia rsv mille/tuono

    Te koop nette uitlaat demper voor de rsv mille/ tuono tot 2003 Net opnieuw gevuld. Alles zit erbij veertjes beugels, afstandbusjes voor de duostep, db killer en linkpipe. Ik vraag er 175 euro voor! Te bezichtigen in Friesland en anders verzenden (kosten koper) Grt Edou
  4. edou

    Prexport combi lerenpak maat 52 zwart/grijs

    Beschrijving Net italiaans motorpak! niet veel gedragen! 3 jaar oud! kleur zwart grijs. Bovenstuk afritsbaar met kneesliders en andere protectie! Altijd netjes in het vet weggezet! ritsen in goede staat, met 2 binnenzakken. Ik doe hem weg omdat ik nu een pak heb die beter bij mijn motor...
Terug
Bovenaan Onderaan