Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jelledm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jelledm

    Op zoek naar groen-witte helm.

    Goedenavond, Ik ben op zoek naar een integraalhelm met ingebouwd zonnevizier in de kawasaki groene kleuren i.c.m evt wit.. (Evt met neusstuk?) Wie heeft een goede suggestie?? Thnx :W
  2. jelledm

    Lookwell Combipak Zwart/Wit/Grijs Maat 52

    Wegens het te klein aanschaffen bied ik te koop aan: Lookwell Combipak Zwart/Wit/Grijs Maat 52 Ik heb dit pak ongeveer 2 jaar terug op de motorbeurs gekocht, de verkoper heeft mij toen verteld dat dit pak nog wel wat wijder werd wat dus niet het geval is. Sindsdien heb ik het pak ongeveer...
  3. jelledm

    Kawasaki ZX-6R 1995 25 KW

    I.V.M. de aanschaf van een ZX-9R en het verlopen van een klein rijbewijs te koop: Kawasaki ZX-6R 'Ninja' 25KW Motor 2 jaar geleden aangeschaft met 42.000 KM op de teller, nu er zelf 6.000 bijgereden. Motor is op de inlaatringen begrenst door Nol Bikker Motoren Noordeloos. Dit koste...
  4. jelledm

    Weer een motorfreak erbij

    Goedemorgen mede-motor freaks! Ik ben jelle, 19 jaar, en wonend in nieuw-lekkerland! Overdag ben ik werkzaam als bedrijfsleider in een bouwmarkt in Rotterdam. Sinds 2 weken in het bezit van m'n felbegeerde motorrijbewijs (beperkt uiteraard) en sinds vorige week donderdag trotste eigenaar van...
Terug
Bovenaan Onderaan