Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBR-Lover
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBR-Lover

    600RR Start ineens niet meer

    Goedemorgen allemaal :W Ik wil even een technisch probleempje met mijn 600rr'03 hier neerplempen, misschien dat jullie suggesties en ideeën hebben. Na een ritje kom ik thuis en zet mijn motor uit met de killswitch. Volgende dag wil ik de motor weer pakken maar wanneer ik contact maak...
  2. CBR-Lover

    8 Juli MSL CPZ plekkie in Pitbox gezocht !!!

    Hallo, Ik zou graag in contact komen met mensen die op 8 Juli rijden bij MSL op CPZ en een Pitbox huren en hier nog plek hebben voor 1 persoon met Racer!
  3. CBR-Lover

    Olielamp blijft branden na wisseling Olie & Filter !?

    Ik heb net de olie en oliefilter van mijn R6 uit 99 vervangen en nu blijft altijd het olielampje plots branden en blijft ook de melding knipperen op de KM-Teller. Nu heb ik hiervoor wel eens gehad dat hij even ging branden op de snelweg ofzo maar dan ging hij later wel weer uit. Nu maak ik me...
  4. CBR-Lover

    Revit Replica maat 48, 2 delig leren combi. Zwart/Rood

    Hierbij bied ik mijn Revit Replica 2 delige combi leren motorpak aan. Het gaat hier om een maat 48 Vraagprijs minimaal 100,- euro
  5. CBR-Lover

    Subframe Honda CBR 600RR 2003,2004,2005,2006

    Goedendag, :W Langs deze weg biedt ik een Subframe te koop aan afkomstig van een 2003 model maar ook passend op bovenstaande modellen. Indien interesse graag even een PB of miss nog beter een mailtje sturen. Mvg, CBR-Lover
  6. CBR-Lover

    -=|MFH|=- On Track Topic !

    Het grote circuitdagen afspreek topic voor MFH leden, bezoekers en bekenden ! :] De Circuit Agenda Circuit de Mettet 04-05-'12 Organisatie: Groep: 2 en 4 Prijs: € 95,- Rijtijd: 5x 15 min. Deelnemers: CBR-Lover, TheInque, MFHPitspoes. Circuit Park...
  7. CBR-Lover

    Hoe Quikshifter omzetten van Reverse naar Normaal !?

    Beste allemaal, Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een circuitfiets namelijk: CBR 600rr '03. Nu zit hier een RapidBike ECU performer en een Quikshifter op. De quikshifter is tevens van RapidBike en is duw of trek instelbaar (heb ik begrepen). (Zie foto !) Omdat ik dus totaal...
  8. CBR-Lover

    Gezocht: Koplampunit CBR 600rr '03 !!!

    Hallo allemaal, Nadat ik met mijn Honda cbr 600rr bj 2003/2004/ een crash heb gemaakt op de lekdijk ben ik op zoek naar een (volledige) koplampunit voor dit type motor ! Allle tips / links/ aanbiedingen etc om hieraan te komen zijn van harte welkom, alvast hartelijk bedankt ! P.S...
  9. CBR-Lover

    CBR-Lover stelt zich (uitgebreidt) voor

    Beste mensen, Bij deze stel ik me eventjes voor op dit forum ! Ik ben (een) CBR-Lover :} :+ Over Mij: Toen ik 18 werd stond ik voor een vreselijk dillema, ging ik voor mijn auto of voor mijn motor rijbewijs !!? Ik kon maar niet kiezen. Vervolgens heb ik nog eens 2 jaar lopen dubben...
Terug
Bovenaan Onderaan