Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: modisty
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    R1 Bigbang 2009 akrapovic

    Hierbij bied ik mijn mat zwarte R1 uit 2009 (Crossplane) te koop aan, flink wat power en een zeer mooi geluid. Yamaha YZF R1 2009 Big Bang Akrapovic zeer nette Nederlandse motor Vermogen: 134 kW (182 PK) Ledig gewicht: 192 kg GVW: 395 kg Wielbasis: 142 cm Topsnelheid: 300 km/u Aantal sleutels...
  2. M

    Front Fender Yamaha UZF-R1 2007

    "Witte" front fender voor een R1 uit 2007 t.e.a.b
  3. M

    Yamaha r1 2007 error 43

    Na dat ik vandaag de luchtfilter m'n motor heb nagekeken en duo stepjes heb gemonteerd, wilde ik m'n motor starten en kreeg ik in m'n display "43" te zien.. Motor start niet en m'n alarm gaat continu aan en af zelfs wanneer het contact aan staat en wanner ik m'n accu los heb gekoppeld en ecu...
  4. M

    Ketting + tandwiel schoonhouden/maken

    Hi, wellicht is dit al eerder behandeld maar ik kan het niet zo snel terug vinden. Ik zie een aantal motoren (bijvoorbeeld te koop staan) en dan zie ik dat de ketting er echt nog heel schoon uit ziet en dat de achter tandwielen ook blinken.. Mijn ketting en tandwielen zien er goed zwart...
  5. M

    Front Fender Yamaha R1 2007

    Ik ben op zoek naar een schadevrije front fender voor een yamaha 2007. De officiële kleur naam is "white cocktail" ... Heb je er 1 "liggen" of ken je iemand... Let me know! Gr. Romeo
  6. M

    Dainese Laguna seca 550 euro Z.G.A.N

    Leren pak te koop! Amper gedragen... Voor de mensen die het willen weten; ik ben 1.87 en woog toen 77 kg. Het pak is gewoon in de lengte net iets te kort en dan met mate op mijn benen, de kniestukken willen wat omhoog kruipen en ik kan er niet aan wennen. vraag prijs 550 euro's...
  7. M

    Ed Hardy Helm 100 euro

    Unieke en mooie helm van Ed Hardy! Zo goed als nieuwe ED hardy Helm! Gekocht in Februari 2010.. Bon is te zien voor bewijs. Maat M, amper gedragen (2e helm) Reden dat ik de helm weg doe is omdat ik een andere motor met andere kleuren heb, en deze helm past dus niet meer in het plaatje...
  8. M

    Z1000 bj 2007 +akrapovic slipon carbon uitlaat.. 8600 km

    Motor is in perfecte staat. 3 weken geleden zijn alle vloeistoffen vervangen. Nieuwe olie filter en een nieuwe set mpps 2ct onder gezet. Zwarte rem en koppelings hendel Rizoma super vette spiegels Hugger gemonteerd. Powercommander +sportluchtfilter Xenon verlichting.. Dim + grootlicht...
  9. M

    Standaard uitlaat R6 2003 gezocht!

    Ik ben opzoek naar de meest simpele uitlaat voor onder een R6 BJ 2003.
Terug
Bovenaan Onderaan