Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: OmafietS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    Gianeli demper

    Goedemiddag :W Ik heb sinds een tijdje een Honda CBR600 F2, super relaxed, niks mis mee en gaat als een trein. Er zit alleen momenteel een demper onder waar ik minder over te spreken ben. Het is een Gianelli demper: Heeft iemand ervaring met deze demper? Er komt namelijk...
  2. O

    Te Koop: Honda VFR400R NC24

    Motor is verkocht.
  3. O

    Honda VFR400R NC24 collectorbox

    Heren en wellicht dames, Ik ben op zoek naar een Collectorbox voor een Honda VFR400R NC24 uit 1988. Als je er 1tje hebt, mail mij dan meteen! danieldude6@msn.com. Mailen mag ook als je een plek weet waar ik ze kan krijgen! prijs: n.o.t.k
  4. O

    Honda VFR400

    Heren, Ik ben bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs, en dan wil ik uiteraard ook een lichte fiets gaan halen. Nu kwam ik een leuke Honda VFR400 tegen. Omschrijving:Deze VFR400R is goed onderhouden. De motor stuurt heel direct en je kunt er lekker sportief mee rijden. Ik doe hem...
  5. O

    Nok-as-ketting

    Heren en wellicht enige Dames, Ik belde net iemand op in te informeren naar een motor na de hand van een advertentie op marktplaats waar erg weinig in stond. Toen kwam er ter sprake dat je de 'nok-as-ketting' kan horen rammelen.. Nu dus een aantal vragen: - wat in godsname is een...
  6. O

    Voorstellen OmafietS

    Hey Boy's, Ik ben ook nieuw op dit forum. :) Ik ben Daan, 19 jaar en begin dinsdag aan mijn eerste motorrijles! Ben benieuwd! Wil hem al een tijdje gaan halen, maar nu ik zomervakantie heb lijkt het me de ultieme gelegenheid. Ik heb 3 jaar schakelbrommer gereden, dus het zou in principe...
Terug
Bovenaan Onderaan