Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Racertje94
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Revit motorjeans Reed SF W31/L32 1x gedragen (nwpr. €239,99)

    Te koop aangeboden: Revit Reed SF motorjeans in de maat W31/L32 1x gedragen, maar helaas toch iets te klein voor mij. Letterlijk 15 minuten mee gereden, maar ik ga mij er helaas aan ergeren.... De broek is nog 'nieuw stug', maar als je vindt dat het gewassen moet worden, dan kan ik dat ook...
  2. R

    Sena SRL-01

    Aangeboden: Sena SRL-01 Voor Shoei Neotec II helmen Er is geen verschil tussen de functionaliteit en prestaties van de SRL en SRL2. De SRL is uitgerust met een geïntegreerde boom microfoon die perfect is voor een systeemhelm zoals de Neotec II. Weinig gebruikt, maar aangeboden wegens overstap...
  3. R

    Ultimate Addons fork stem attachment 15-17.2mm incl. adapter

    Gevonden in de schuur. Geen idee waarom ik/wij het heb(ben) liggen. Maar... Ongebruikte fork stem attachment van het merk Ultimate Addons. In het formaat 15-17.2mm. Ik gebruik het zelf ook, maar met een andere maat. Wat is het? Je stopt de attachment in het gat van je voorvork (zie plaatje)...
  4. R

    Spidi overall 48

    Aangeboden: Spidi eendelig overall maat 48. - Mooi pak, altijd tweemaal per jaar ingevet. Zal hem nogmaals invetten voor verkoop. - Inclusief binnenvoering. - Met stretch-delen op diverse plaatsen. Is een redelijk high-end pak. - Heeft 1 klein schuivertje meegemaakt, maar is...
  5. R

    Dominator Exhaust Oval voor Honda CBR600F4i

    Aangeboden: Dominator uitlaat ovaal voor Honda CBR600F4i (2001-2007). Te koop vanwege andere uitlaat (Leovince). - Heel weinig gebruikt (1500km max.) - Met gat voor lambdasonde. - Inclusief dB-killer hard. (Dominator biedt er twee aan, een medium en hard dB-killer) - Geen e-keur. Maar...
  6. R

    Bridgestone BT023 120/70ZR17

    Nieuwe ongebruikte Bridgestone BT-023 120/70ZR17 voorband (sticker zit er nog op). De band gaat weg omdat ik mijn motor (onverwachts) heb moeten verkopen. DOT code: VEA3613 Nieuwprijs (webshop): +/- €88,- Mijn vraagprijs: €65,- of doe een goed bod Vraagprijs: €60,- Het liefst...
  7. R

    Uitlaat/Demper (Laser, Leovince etc.) Honda CBR600F4i PC35

    Zoals de titel zegt, ben ik op zoek naar een andere uitlaat/demper voor een Honda CBR600F4i PC35 uit 2003. Ik wil een iets betere geluid uit m'n fiets krijgen. Is nu allemaal veels te net, het hoeft niet asociaal te worden maar een net iets betere grom is wenselijk. Merken als: Laser...
  8. R

    Mozilla Firefox Google Malware melding

    Als ik via Firefox naar MF ga. Dan krijg ik een malware melding, dat MF dus schadelijk bestanden op mijn computer installeert. Is dit al bekend? Ik heb het hiervoor nooit gehad. Yankovich
  9. R

    Sidi Racelaarzen maat 41/evt.42

    Hallo! Ik zoek sidi racelaarzen maat 41 of evt. 42 voor een schappelijke prijs. Type van de racelaars maakt niet veel uit. Ze moeten graag nog wel in goede staat zijn maw ze moeten er een beetje uitzien en niet afgetrapt ofzo (maar niet splinternieuw, dat hoeft niet!). Kleur liefst...
  10. R

    Motor kwijt?

    Hallo allemaal, Het valt mij op dat de laatste tijd, (voornamelijk allochtoonse) jongeren steeds mooiere, betere, snellere motorfietsen hebben. Eerst was het fietsen hebben, toen scooters, toen motorscooters, maar nu zie ik ook gewoon motorfietsen. Het lijk me dat als je een 14-18 jarige...
  11. R

    Houten Schuur

    Hallo, Ik heb een houten schuur, enkelplanks/enkelwands. En vraag me af wat ik allemaal moet doen zodat ik mijn motor erin kan stallen zonder condens etc. voor de komende winter. Een aantal dingen waar ik op was gekomen waren dit. - Aangezien het niet was geventileerd, ga ik binnenkort...
  12. R

    Sloten

    Hallo, Ik zoek plaatsen waar je de Luma Dogo 100 HD en Rid Jouvin Evolution kan halen. Weet iemand dat? Thnx alvast!
  13. R

    Meerdere filters Alpine Motosafe

    Bij de Motosafe doppen krijg je 2 filters, groen en geel. Nou lees ik dat sommige rood hebben, waar hebben zij die vandaan? En ik zie ook paars op sommige plaatjes, zijn die misschien voor tijdens het slapen? Alvast bedankt!
  14. R

    Afremmen op motor

    Hallo, Ik snap de principe van afremmen op motor (motorrem) nog niet helemaal. Wat is dat nou? En waarom dat niet gebruiken op 2-takt? En wat dan wel te doen?
  15. R

    Motor inbeslag genomen en dan verkocht door DD?

    Hallo, N.a.v. dit filmpje: en dit: http://domeinen.minfin.nl/domeinenrz_nl/ead88d87e9e05b49e8826def5c125f69.php?veilingen=2008-07&pamount=25&images=1&categorien[]=10&search=&kavelnummer=&BUTTON.x=20&BUTTON.y=10&BUTTON=Ok&kpage=1&meerfotos=2504 Vraag ik het volgende: Hoe is dit precies...
Terug
Bovenaan Onderaan