Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dimi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dimi

    gezocht: radiateur voor S1000r '12

    Zoals de titel al zegt, iemand nog iets liggen?
  2. Dimi

    Pitbox CRT 08-05 & ow cup 09-05

    Hoi, Door omstandigheden is mijn pitbox maatje er morgen en overmorgen niet bij. Hierdoor nog een plekje in de pitbox (25) vrij. Dus zoek je een pitbox, bel me aub. 06-23157030. Ik heb verder geen tijd om op MF te kijken, dus aub bellen ipv reageren.
  3. Dimi

    Almeria 11 december met Focused Events

    Zijn er mensen die hier naartoe gaan? Zit er zelf over te twijfelen, maar geen zin om in mn eentje te gaan...
  4. Dimi

    S1000rr vragen (software/hardware)

    Heren, Afgelopen weekend mijn Honda racer vervangen door een S1000rr uit 2012. Motor is voormalig gebruikt door het RAC racing team in het IDM kampioenschap. Nu heb ik wat vragen over de Race Calibration 2 Software. Heb al even gezocht, maar kon niets vinden. Hopelijk is er hier iemand die...
  5. Dimi

    Gezocht: plekje Speedweek 2014

    Zoals de titel al aangeeft: ik zoek een plekje bij de komende speedweek. Dus is er iets tussen gekomen of wil je niet meer gaan, laat het me weten... ik neem je inschrijving graag van je over!
  6. Dimi

    Gebruikte banden voor weinig

    Mijn collectie gebruikte banden begint inmiddels echt serieus in de weg te liggen en moet weg. Verkoop enkel de hele partij ineens, geen losse sets. Betreft allemaal Pirelli, superbike slicks of supercorsas. Achterbanden allemaal 180 breed. Op alle banden zit nog meer dan voldoende rubber...
  7. Dimi

    Almeria 18 t/m 21 januari 2014

    Volgens mij gaat bijna iedereen in maart naar Almeria, maar in januari wordt er ook een 4daags evenement georganiseerd door FE. Wie oh wie gaat er allemaal naartoe? Ik in ieder geval... Ben benieuwd of ik de baan voor mezelf alleen heb ;-)
  8. Dimi

    Gevraagd: SGT sessies aanstaande vrijdag (27-09-2013)

    Iemand nog wat sessies over???? Hele dag mag ook ;-)
  9. Dimi

    Zeelenberg Speedweek 2013

    Ik heb gezocht, maar nog geen topic gevonden... Dus hopelijk niet dubbel. Er is al veel over gezegd en geschreven. Dit jaar wil ik het zelf gaan ervaren en ben benieuwd wie er allemaal nog meer gaan of van plan zijn om te gaan.
  10. Dimi

    Dunlop KR401B Regenband 180/55/17

    Hierbij te koop: Dunlop KR401B regenband 180/55/17. In het midden normale slijtage, aan de zijkanten nog als nieuw.... Super zachte compound en recente DOT code (1212) Echt bizar hoe zacht het rubber aanvoelt. Heb niet zoveel verstand van Dunlop banden, maar volgens mij is dit een...
  11. Dimi

    Gipro X-type gear indicator

    Hierbij te koop: Gipro X-type gear indicator. paar weken geleden gekocht bij JVP, nieuw in verpakking en niet gebruikt. Werkt niet in combinatie met mijn HRC kabelboom (geeft geen snelheid door). Vaste prijs: 65,00
  12. Dimi

    Laser uitlaat en linkpijp CBR600rr '03 te koop

    Nog overgebleven van mijn vorige racer en hierbij te koop: Laser uitlaat met DB killer. Paar kleine beschadigingen maar gewoon dicht en prima werkend. Beschadiging zie je niet/nauwelijks als hij gemonteerd is. De Llnkpijp hoort niet niet bij de uitlaat, is voor een ander type laser uitlaat...
  13. Dimi

    GPT Laptimer "Racing time" te koop

    Hierbij mijn GPT Laptimer te koop. Ik heb recent een AIM Solo aangeschaft en deze dus niet meer nodig. Werkt uitstekend, ziet eruit als nieuw en compleet inclusief IR ontvanger, Baken en documentatie. Paar weken terug nog een nieuwe knoopcel ingedaan. Het betreft het type 'Racing Time' en...
  14. Dimi

    Gebruikte pirelli banden te koop

    Hierbij mijn zolder collectie te koop aangeboden. De meeste banden zijn, naar mijn mening, niet meer voor circuitgebruik geschikt. Er zijn natuurlijk nog wel andere toepassingen denkbaar: Straatgebruik, oproken, woonkamer decoratie, of de bandenstapel voor je privé-circuit, etc. etc. en...
  15. Dimi

    Datalogging systemen (Ervaringen, informatie en tips)

    Dames en heren racers, Volgend jaar ben ik van plan te gaan starten met datalogging. Het lijkt me ideaal om achteraf op basis van je data te bepalen wat goed/slecht gaat en data te vergelijken met collega's. Volgens mij is dit een goede manier om jezelf te verbeteren. Dus op zoek naar een...
  16. Dimi

    Pitbox as zaterdag (29/09)

    Iemand nog een plekje vrij?
  17. Dimi

    Endurance, 500km van Assen, Wie wil?

    Zaterdag 15 sept wordt de Endurance verreden zoals op de site van de knmv cup te lezen is... Persoonlijk heb ik nog nooit een endurance gereden, maar het lijkt me fantastisch om mee te maken. Daarom wil ik graag meedoen, maar ik zie zo snel even niet met wie ik een team zou moeten vormen...
  18. Dimi

    Gezocht: Plekje in een pitbox 15 en/of 16 juni..

    Door deze topzomer dus op zoek naar een plekje voor morgen en zaterdag... Zou fijn zijn als iemand beide dagen plek heeft, hoef ik mijn zooi niet te verhuizen :-)
  19. Dimi

    Gezocht: Linkpijp Laser uitlaat CBR600rr '03

    Ik zoek dus een linkpijp voor een laser uitlaat. Te monteren op een CBR600rr uit 2003. Wie heeft er nog een liggen?
  20. Dimi

    Banden demonteren/monteren omgeving Tilburg..

    Is er iemand die mij kan/wil helpen met het demonteren en monteren van wat banden, uiteraard tegen een kleine vergoeding? Wat moet er gebeuren? - huidige banden op mijn extra velgenset demonteren - regenbanden (nu ongemonteerd) monteren op mijn extra velgenset - indien mogelijk meteen...
  21. Dimi

    Gezocht: gebruikte banden omgeving brabant

    Heeft iemand nog een of meerdere setjes gebruikte banden waar hij vanaf wil? Ik vertrek morgennacht naar val de vienne en zoek nog 1 of 2 setjes. Uiteraard dienen ze in goede staat te zijn en zeker nog goed voor een aantal trainings sessies. 120/180 supercorsa, diablo, metzeler, dunlop maakt...
  22. Dimi

    Gezocht: Set velgen CBR600rr 2003

    Hoi, Ben op zoek naar een set velgen voor mijn CBR600rr uit 2003. Dient een complete set te zijn (schijven, tandwielhouder, etc. etc.) liefst met (redelijke) regenbanden... Wie o wie kan me hieraan helpen???
  23. Dimi

    Gezocht: AMB Transponder

    Wie heeft er nog één liggen en doet er niets (meer) mee? Gaat uiteraard om de rode versie die geschikt is voor de wegrace.
  24. Dimi

    Rev'it replica 1delige raceoverall te koop/te ruil (maat 52)

    Onlangs heb ik een Rev'it Replica pak gekocht in maat 52. Blijkt achteraf dat deze toch net iets te ruim is naar mijn smaak, een maatje 50 zou beter zijn. Ik heb nog geprobeerd om de extra kilo's eraan te krijgen met de feestdagen, maar dat is helaas niet gelukt :N Heb het pak 2-3 keer...
  25. Dimi

    Beginnen met circuit rijden.... Wie kan me helpen?

    Hoi Allemaal, Ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar te beginnen met circuit rijden. Aangezien ik er nog nauwlijks wat van weet hoop ik dat jullie me aan meer informatie kunnen helpen. Wat heb ik zelf al bedacht: - ik ga me inschrijven voor the Race Academy ergens in juli dit jaar -...
Terug
Bovenaan Onderaan