Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FishStick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FishStick

    TK: Honda Transalp uit 1993 1250 euro

    Te koop: Honda XL600V Transalp uit 1993, type pd06. Km. stand: +/- 75.000 Ik heb deze motor vorig jaar gekocht voor een motorvakantie naar Noorwegen. Ik was van plan om hem daarna weer te verkopen, maar heb er daarna nog met plezier op gereden. Vanwege de aanschaf van een andere motor is...
  2. FishStick

    TK: Suzuki TL1000S bj. '99

    In verband met de aanschaf van een auto bied ik mijn motor te koop aan. Het is een geweldige tweecilinder met mooie titanium dempers waar rake klappen uitkomen. Hij is uit 1999 dus alle kinderziektes zijn standaard van fabriek verholpen. Er zitten dus Laser titanium dempers op, hij heeft...
  3. FishStick

    Gezocht: Middenbok voor Suzuki Bandit 600 uit '95

    Zoals uit de topictitel valt op te maken, ben ik op zoek naar een middenbok voor een Suzuki Bandit 600 uit '95. De mijne is het slachtoffer geworden van roest en daardoor is één poot afgebroken. Wie heeft er nog een middenbok liggen? Heb er inmiddels één gevonden *D
  4. FishStick

    Onvrede over rijschool

    Beste mensen, Ik zit met het volgende: Mijn vriendin en ik zijn in juli begonnen met motorrijles bij een kleine motorrijschool (1-mans bedrijf). Wij hebben zo'n 8 lessen gevolgd, maar waren niet zo te spreken over de wijze van lesgeven van de instructeur (gaf weinig concrete instructies...
  5. FishStick

    FishStick stelt zich voor

    Hallo allemaal, Ik ben Erik Jan, 28 jaar en net begonnen met motorrijles. Ik liep al heel lang met het idee om mijn motorrijbewijs te halen, maar er was telkens wel een reden waarom ik het uitstelde. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en mij samen met mijn vriendin voor motorrijles...
Terug
Bovenaan Onderaan