Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jump2limits
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jump2limits

    Alarm gaat af na vervangen knipperlichten

    Hallo allemaal. Waarschijnlijk een klein probleempje maar elektra is totaaaal niet mijn ding. Ik heb 2 weken geleden een zx-9r (1997) gekocht. Hele mooie fiets maar er was 1 knipperlicht kapot. Nou gisterochtend beide knipperlichten voorkant vervangen maar nu gaat eens in de zoveel tijd...
  2. jump2limits

    Op de BMW k75 naar Oostenrijk

    Hallo mede-forummers, Ik heb er altijd al van gedroomd om op de motor een (voor mij relatief) grote rondreis te maken op de motor. Na een aantal jaar op sportmotoren gereden te hebben is mijn vorige motor, een Honda cbr600rr eind 2014 gestolen en heb ik een paar maanden geleden via een...
  3. jump2limits

    weerstandjes op geïntegreerde knipperlichten

    Beste mede-MF'ers, Ik heb een paar weken geleden op mijn 2004 CBR600RR een nieuw achterlicht unit geplaatst. Deze heeft geïntegreerde knippers. Sindsdien heb ik er last van dat mijn knipppers, iedere keer dat ik ze gebruik, eerst een paar tellen blijven branden en vervolgens heel snel gaan...
  4. jump2limits

    Aansluiten achterlicht

    Beste Lezers, Ik heb onlangs voor mijn 2004 cbr600rr een nieuwe achterlicht unit gekocht met geintegreerde knippers. Helaas zit hier geen gebruiksaanwijzing bij en heb ik 0,0 verstand van elektra. Kan iemand me tips geven met aansluiten? uit de achterkant komen 5 draden, en ik denk...
  5. jump2limits

    Motorrijder met gigantisch veel/vaak pech

    Hey allemaal, Ik ben me de laatste tijd zo aan het frustreren dat ik maar eens een topic erover aanmaak. Ik heb hier thuis staan: 2 fietsen 1 auto 1 motor je zou zeggen: "4 vervoersmiddelen, die jongen komt altijd wel op zijn bestemming" Helaas, niets is minder waar. Het begon...
  6. jump2limits

    onbekende voorvork onder mijn cbr600rr

    Hallo allemaal. ik heb onder mijn cbr600rr een voorvork van een ander model motor. nu zit ik met het probleem dat mijn balhoofdlagers vervangen moeten worden. maakt dit uit voor de soort/maat lagers die erin moeten? en weet iemand welke voorvork dit is? ik kwam er niet uit toen ik...
  7. jump2limits

    Uitlaatpijp in elkaar lassen

    Goedemiddagochtend allemaal :) Ik zit met een crisis, en ik hoop dat de mensen in dit forumdeel mij kunnen helpen. Ik heb een cbr600rr uit 2004 en vorige week heb ik via internet een superpole uitlaat aangeschaft. Deze uitlaat kwam van een R6 af. nu dacht ik dus zelf dat ik als ik de...
  8. jump2limits

    Superpole GP uitlaat voor cbr600rr 03-04

    Hallo allemaal! ik ben op zoek naar een superpole gp uitlaat. eentje zoals verkocht werd in onderstaande topic. hij moet passen op een cbr600rr uit 2004. als iemand iets heeft dan hoor ik het wel. Superpole uitlaat 600RR 2003/2004
  9. jump2limits

    Motorrijder blijft gewond liggen

    quote: AMSTERDAM - Een automobilist is vrijdagmiddag in eerste instantie doorgereden nadat hij betrokken was bij een ernstige aanrijding op de A10. Bij de afslag S116 richting Volendam reed de automobilist een motorrijder aan. De bestuurder van de motor kwam daarbij hard op het wegdek...
  10. jump2limits

    Mooie CBR600F2 met Superpole uitlaat en meer!

    Beste Lezer, Bij deze bied ik mijn motor te koop aan. Een zeer mooie cbr600f2 uit 1991. Deze motor heeft samen met mij heerlijk rondgereden op veel ritjes binnen nederland en enkele keren in duitsland. Ook heb ik met deze motor nog nooit pech gehad, enkel 1 keer zonder benzine gestaan omdat...
  11. jump2limits

    vraag over terugschakelen voor de bocht

    hey allemaal, ik heb vorige week de film van keith code gezien, over hoe je nou het beste een bocht kunt nemen op je tweewieler. in de film ging het ook even over het terugschakelen wanneer je aanremt voor een bocht. hierbij werd tijdens het terugschakelen steeds kort een rukje aan de...
  12. jump2limits

    Motor verkopen aan iemand uit België

    hallo mede-MF'ers Er komt vanavond een koper langs voor mijn motor. Helemaal top natuurlijk, want de motor staat al een tijdje te koop. Het enige nadeel is dat deze meneer in belgië woont. Ik heb zelf alle papieren en de motor. De koper is van plan om de motor met een bestelbusje...
  13. jump2limits

    ff lachen: ontluchtingsnippel vliegt de lucht in

    hallo allemaal. ik heb net even de remvloeistof van de achterrem bij mn cbr600f bijgevuld. viel me op dat ie 1 mm onder het randje "LOWER" zat. net bijgevuld, geprobeerd te testen, liep mn rem aan. mijn eerste idee was dat er teveel vloeistof in zit. een doek om het onluchtingsnippel...
  14. jump2limits

    Uitlaatschotjes!?

    hallo MF, een paar weken geleden ontdekte ik 2 schotjes die in mn uitlaat zijn gelast. overduidelijk niet vanuit de fabriek maar een vorige eigenaar. ik vroeg me nu een paar dingen af: - Als ik de schotjes eruit haal, geeft dit dan een mooier/harder geluid, of zal de toonhoogte ook...
  15. jump2limits

    Helft van de knipperlichten defect

    Hallo allemaal. Mechanisch kan ik een hoop vinden en oplossen maar van al het elektrische gebeuren word ik niet wijzer. Zo heb ik nu dus een probleem met mijn CBR600f uit 1991. hij heeft een weekje stil gestaan in de kou (wel met dikke hoes erover). Nu heb ik het hetvolgende probleem...
  16. jump2limits

    Schotjes in de demper

    hallo allemaal. ik had even een snel vraagje aan de kenners onder ons. ik heb in de demper van mijn cbr600f 1991 een tweetal schotjes in de uitlaat. mechanisch weet ik wel het een en ander van een motor, maar het motorische gedeelte niet. er zit een demper op van het merk H&W (ja, ik...
  17. jump2limits

    H&W demper, nog nooit van gehoord

    Hallo allemaal. ik heb afgelopen vrijdag een cbr600F uit 1991 gekocht en hier zat een H & W demper op. ik heb zelf nog nooit van dit merk gehoord en als ik het op google intik krijg ik alleen meer info over luchtbuksen. kent iemand dit merk en weet iemand waar ik meer informatie...
  18. jump2limits

    SUPER onderhouden Honda CB-1

    Hallo lezer, Ik bied mijn Honda cb-1 te koop aan. Reden verkoop is dat ik interesse heb in een andere motor. vraagprijs nu WEER verlaagd, 950 850 750 euro!! De cb-1 staat bekend om geweldige stuureigenschappen en is dus ook toen het model net uit kwam veel als lesfiets gebruikt. Ook...
  19. jump2limits

    Soorten muziek oordopjes voor in de helm

    Hallo allemaal. Ik kon dit helaas niet in de zoekfunctie vinden dus vandaar dit topic. ik rijd heel veel saai woonwerk en woonschool km's op de snelweg en dus is het voor mij wel prettig om een beetje (zachte) muziek op de achtergrond te hebben. ik had normaal altijd mn alpine...
  20. jump2limits

    Geluids probleem Airoh S4

    Hallo allemaal :W Ik heb al weer bijna een half jaartje mn huidige helm, een Airoh S4. maar ik zit eigenlijk al sinds een hele tijd met een heel klein probleempje. :$ als ik gewoon normaal rij en ik ga harder dan 50km/u dan begint mn helm ongelovelijk te fluiten van binnen. :? ik...
  21. jump2limits

    vraagje remmen reviseren

    hallo allemaal. ik heb gister het zuigertje van mn achterremklauw schoon gemaakt omdat hij vastzat en de blokjes dus wel erg snel op waren :) toen ik hem eruit haalde kreeg ik hem er wel weer meteen goed in (testje) maar helaas kreeg ik hem er naderhand niet meer goed in. en toen heb ik per...
  22. jump2limits

    Zaanstad Topic deel 16 !!!

    *O* ****** Deel 16 ****** *O* Na deel 1,2,3,4,5,6,7,8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, & 15 zijn wij alweer aangekomen bij deel 16. Veel plezier! Voorgaande delen: Zaanstad topic Zaanstad Topic Deel 2 Zaanstad Topic Deel 3 Zaanstad Topic Deel 4 Zaanstad Topic...
  23. jump2limits

    Stalen remleidingen van Roukama

    Hallo allemaal, aangezien ik zelf merk en van anderen hoor dat de remmen van mn cb'1 toch wel erg zwak zijn. en nieuwe remblokjes niet veel verschil maakte, was ik op zoek gegaan naar stalen remleidingen. aangezien het om een 20 jaar oude motor gaat, kon ik nergens en "setje" vinden...
  24. jump2limits

    lekkende voorvork met goede keerring

    hallo allemaal. eigenlijk spreekt de topictitel al een beetje voor zichzelf. er komt vorkolie uit mn onderpoot aan de bovenkant, dus waar de keerring het tegen hoort te houden. eerst waren beide kanten lek, en heb ze allebei vervangen en de olie weer ververst. toen bleek dat de...
  25. jump2limits

    versnellingsproblemen Honda CB-1

    hallo allemaal. ik heb wat problemen met de versnelling van mn cb-1. ik heb 3 duidelijke symptomen en ik vroeg me af wat hiervan zoal de oorzaak kan zijn. als allereerste heb ik dat als ik hem in zn 1 veel toeren geef, en dan naar zn 2 schakel. dat hij bijna altijd in zn vrij schiet...
Terug
Bovenaan Onderaan