Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Washi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Washi

    Suzuki GT250-X7

    Volgens mij is de tijd rijp om mijn oude X7, momenteel verspreid over allerlei dozen, weer op de weg te gaan krijgen. Dit wordt waarschijnlijk geen topic dat gaat draaien als een trein, maar de opbouw zal (hopelijk) gestaag vorderen. Hij is klaar als hij klaar is. Eerst het verhaal achter...
  2. Washi

    Herkent iemand dit race zitje?

    Surfend op het internet kwam ik deze creatie van 09Racing tegen: Buiten dat ik dit een schitterend ontwerp vind, gebaseerd op de CBX400F, ben ik heel benieuwd of iemand het toegepaste race zitje herkent? Kan ook zomaar een eenmalige creatie zijn, maar ergens komt hij me bekend voor...
  3. Washi

    XJ600S - Seca II €400,-

    Een collega van mij biedt zijn motor te koop aan en heeft mij gevraagd deze op MF te plaatsen. Bouwjaar 1993 - 29671 miles. Banden goed, ketting redelijk. Heeft links en rechts wat butsjes en roest en mist de linker spiegel. Even wat aandacht en dit kan een ideale pekel-, beginnersfiets...
  4. Washi

    Gezocht: onderdelen Suzuki GT250 X7

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar diverse onderdelen voor de GT250 X7. Eventueel een loop/sloop exemplaar zou helemaal goed zijn. :}
Terug
Bovenaan Onderaan