Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AdjevE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AdjevE

    10 dagen met mijn dochter naar Italie / Zwitserland

    Begin september 2021 samen met mijn dochter 10 dagen met de motor naar Italie / Zwitserland Geweldig om je motorpassie samen op deze manier te delen
  2. AdjevE

    reisgenoot traceer app

    Er is een goede app waarmee je elkaar onderweg kunt traceren ? Bijvoorbeeld als je elkaar kwijt raakt of een ander onderweg een iets andere route wil nemen ? Alvast bedankt voor de tips
  3. AdjevE

    Duitsland, Oostenrijk, Dolomieten, Slovenie filmverslagje

    Afgelopen zomer een week via Duitsland rondgereden in Oostenrijk, Dolomieten en Slovenie Hier in 35 minuten de highlights in een filmpje Absoluut hoogtepunt was voor mij toch wel de Mangart Pass in Slovenie
  4. AdjevE

    motorevenement verboden

    weer twee motor-evenementen verboden :( http://www.ed.nl/regio/laarbeek/motordagen-in-aarle-rixtel-en-valkenswaard-verboden-1.4288615 kunnen ze niet beter dan het voetbal ook maar verbieden ? gisteren weer supporters van AZ en Ajax slaags Ik ga elk jaar even naar Aarle Rixtel, al ruim...
  5. AdjevE

    fotograaf op Stelvio en Pordoi ?

    Ik ben net terug van een weekje rondrijden door de Alpen en Dolomieten. Op de Stelvio en op de Passo Pordoi stond een fotograaf foto's te maken van passerende motors. Tijdens het passeren heb ik zo snel niet exact meegekregen wie die fotograaf was. :? Op de Stelvio: Stelviophoto.com ...
  6. AdjevE

    16 t/m 21 juli 2012: alpen - dolomieten

    Volgende week maandag vertrek ik in m'n uppie (kan ik doen en laten wat ik wil; was me twee jaar geleden in de Franse Alpen ook goed bevallen) voor een motorvakantie naar d Alpen - Dolomieten Dit had ik zo'n beetje gepland: dag 1: einhoven-faschina dag 2: faschina-davos dag...
Terug
Bovenaan Onderaan