Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kevinvans
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kevinvans

    Onderdelen XT660X (Hyperpro)

    In navolg verkoop XT660 '04, volgende onderdelen te koop: - Hyperpro schokbreker + progressieve voorveren (1000 km oud) - EUR 400,- - Originele uitlaten + voorbochten - EUR 75,- - Kappenset (niet mooi, ophangingen perfect), spatbord + bellypan - EUR 50,- - Voor knipperlichten - TEAB...
  2. Kevinvans

    Two Brothers Titanium 51mm Slip-on

    Goeiemorgen, Heb een mooie two brothers te koop. Foto's spreken boekdelen. € 150,00 ophalen/verzenden
  3. Kevinvans

    Gpz600r stottert

    Goeiemiddag, Ben in het bezit van een GPZ600r uit '86 en nu is het zo dat als ik 130/140 rijd en me gas loslaat de motor flink begint te schokken en te stotteren. Zodra ik dan weer rond de 100km/h kom dan pakt die weer op. Dit is gekomen nadat ik vanachteren aangereden ben, dus ik heb het...
  4. Kevinvans

    Z.g.a.n. Kawasaki Gpz600r te koop

    Hallo allemaal :) , Bij deze bied ik mijn Gpz600r aan. De motor is van 1986 en heeft momenteel 30.000km gereden maar loopt nog wel op. De kappen zijn een jaar geleden helemaal opnieuw gespoten in wit. De motor staat ook op 25kw op uitdraai. Tevens is er ook het 1 en ander aan vervangen...
  5. Kevinvans

    Rubber voor standaard gpz600 waar te vinden?

    Goeieavondd mf'ers, Ik heb laatst een Kawasaki gpz600r aangeschaft, nu is het zo dat de middenbok tegen de ketting aankomt :o . Iemand enig idee waar ik zo'n rubber iets wat het tegenhoudt kan kopen?
  6. Kevinvans

    Cagiva 600cc 1200euro !!

    ~
  7. Kevinvans

    Aangeboden Cagiva River 600cc

    ~
  8. Kevinvans

    Welke band?

    Hallo, Ik ben in het bezit van een Cagiva River maar nu is de voorvelg 2,75inch. Welke banden zijn daarvoor beschikbaar? *D Nu zit er trouwens een Pirelli MT75 op 110/80/17.
  9. Kevinvans

    Afstellen of niets?

    Hallo allemaal :) , Ik rijd op een Cagiva River 600. Nu heb ik daar een andere pijp voor gemaakt die een iets grotere diameter heeft en dit in combinatie met een Bos pijp. Nu maakt die bij het afremmen en schakelen harde klappen, niet dat ik het erg vind en voor mijn gevoel zakt die in de...
  10. Kevinvans

    Dynokit Cagiva River

    Hallo :) , Ik ben opzoek naar iets van een dynokit voor een Cagiva River, iemand enig idee waar ze dit verkopen of iets dergelijks? Gr Kevin
  11. Kevinvans

    Onderdelen voor een cagiva River waar te verkrijgen?

    Goedemiddag, Sinds heden heb ik een Cagiva River 600cc in mijn bezit. Nu wil ik er toch wel het 1 en ander aan gaan doen, maar kan nergens iets vinden over welke winkel er iets van verkoopt :/ . Weten juliie toevallig iets? Mvg Kevin
  12. Kevinvans

    Welke sportuitlaat past er op een Cagiva River 600?

    Hallo, Ik heb een Cagiva River en ik wil een andere uitlaat gaan kopen. Weet iemand toevallig welke uitlaat er op deze past en welke diameter de orginele uitlaat is?
Terug
Bovenaan Onderaan