Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SergeK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Kentekenplaathouder MT09 14-16 nieuw

    Originele kentekenplaathouder. Nooit mee gereden. Motor nieuw besteld in 2016 en deze direct eraf laten halen door de dealer en in auto meegenomen naar huis. Motor is weg dus mag deze ook weg. Doe maar een bod via p.b Hoef geen hoofdprijs.
  2. S

    Originele uitlaat MT09, maar 300km gebruikt

    Zoals boven staat. Heb vrijwel direct na aanschaf 2016 model de uitlaat vervangen. Ligt keurig in nopjesfolie in de stelling. De motor is er niet meer dus uitlaat mag weg. Hoef niet de hoofdprijs dus doe maar een bod via p.b
  3. S

    DoubleBubble kuipruit Aprilia RSV Mille-01

    Dark Smoke Double Bubble kuipruit voor Aprilia RSV Mille model 2001. Heeft 2 jaar op mijn Appie gezeten, maar stap nu over op helder vanwege meer circuitdagen. Ziet er nog erg goed uit>niks gebroken,beschadigt enz. Bij belangstelling graag P.B
  4. S

    Nieuwe SGP(Toyo) remblokken voorwiel/o.a GSX600f

    Nieuwe remblokkenset (dus voor beide kanten) voor het voorwiel van o.a Suzuki GSX600f. Is van SGP (suzuki genuine parts). Ooit gekocht voor bovenstaande motor,maar de motor is weg en blokken zijn er nog. foto's staan op marktplaats en ik kan ze mailen.
  5. S

    Originele demper Aprilia RSVmille 2001

    Ik heb nog een goeie(zonder rare deuken enz) originele Demper+linkpijp+bev.beugel liggen voor een RSV uit 2001. Foto's kan ik op verzoek nog wel plaatsen/mailen.
  6. S

    Handschoenen Alpinestars SP1 XL zgan

    2010 gekocht, maar achteraf toch te klein en dus weinig gedragen. Heb de originele verpakking er nog bij incl labeltjes. Zwarte handschoenen met wit logo erop. Bij belangstelling graag P.B
  7. S

    Lookwell "warrior" leren combi mt58

    Omdat de kleur niet meer past en ik behoorlijk afgevallen ben(dus te groot) doe ik mijn leren combi weg. Is ongeveer 5 jaar oud en op de vliegen(ja sorry hij moet nog schoongemaakt worden) in goede staat en nooit mee gevallen. Is dus maar 58, ik ben 1.91m en toendertijd tegen de 100kg...
  8. S

    Forma motorlaarzen, sport/tour waterdicht

    Bij deze biedt ik mijn motorlaarzen aan. Het is van het merk Forma, type Revenge. Hij is voor mijn rechtervoet toch iets te klein en zit niet prettig. Maat 45 en in goede staat(geen stiksels of zo kapot enz enz) Prijs: t.e.a.b
  9. S

    Nolan N81e motorhelm maat M

    Bij deze biedt ik mijn helm te koop aan. Het is voor mij tijd voor wat nieuws en een andere kleur (rode motor nu). De helm is ongeveer 6 jaar oud, heeft een pinlock vizier er binnenin die iets verdonkerd is.Dat vond ik wel prettig, hij is niet pikzwart. Helm is nooit gevallen en op de...
  10. S

    Evolution nylon motor pak met uitritsbare wintervoering

    Dit was mijn eerste motorpak, maar na een jaar al overgegaan op leer. Zeer weinig gebruikt en in goede staat. Protectoren op de juiste plaatsen. Jas is mt XL en broek is L(long) long staat voor langere pijpen. Ik ben nl +/- 1.91 en dat paste beter. Vraagprijs: t.e.a.b
Terug
Bovenaan Onderaan