Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frekel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Frekel

    2 x motoraanhangwagen te koop

    Opruiming: 2 x motoraanhangwagen te koop. Aanhangwagen 1: Enkelassige aanhanger voor 2 x cross / enduro motor. Ook passend voor een weg / circuitmotor Voorzien van goede banden en goed reservewiel. Afmetingen: Breedte 124 cm Lengte 230 cm Voorzien van: - reservewiel - oprijplaat - opbergkist...
  2. Frekel

    Gezocht plek pitbox Assen 12 en 13 juli

    Gevraagd voor motormaat plek pitbox Assen op 12 en 13 juli. Mocht je een plek hebben hoor ik het graag
  3. Frekel

    Net en frisse KTM 250 sxf uit 2013

    Nette en frisse KTM 250sxf Bouwjaar 2013 Urenstand 11 na revisie Aantoonbaar onderhoud. Voorzien van: - Haan wielen - HGS uitlaat - Renthal stuur - Schijfrembeschermer - Goede banden - Remblokken nieuw Diverse reservedelen aanwezig. Prijs: 3000,-
  4. Frekel

    Sidi Vertigo maat 42

    Garage opruiming. Tk Nette motorlaarzen van het merk SIDI, type Vertigo en maat 42. Prijs: 130,-
  5. Frekel

    Paddockstand voor en achter merk bike-lift

    Tk: In verband met de verkoop van de straatmotor en het voorlopig toch niet aanschaffen van een straat/weg/ circuitmotor. Paddockstand Voor en achter Met adapters van het merk BIKE-LIFT Ideaal voor onderhoud van de motor...
  6. Frekel

    Opruiming: Diverse nieuwe banden

    Te koop: Diverse nieuwe banden. Hebben allemaal droog en uit de zon gelegen. Foto’s kan ik via de mail of app versturen. ( adres staat in mijn profiel ). 2 x Pirelli Diablo Supercorsa 120/70/17 Dot: 3910 1 x Metzeler Racetec slick Comp K 190/ 55 / 17 Dot: 1510 1 x Metzeler...
  7. Frekel

    Bandendemonteer apparaat

    Tk: Bandendemonteerapparaat. Geschikt voor 18 , 19 en 21 inch wielen Prijs: 55,- Foto's beschikbaar
  8. Frekel

    Fabrieks motoraanhangwagen

    Tk: Fabrieks motoraanhangwagen Voorzien van: - Nieuwe betonplex - Traanplaat - Inrijklem - Opbergkist - Opbergvak ( jerrycan ) Goede banden en werkende verlichting! Prijs: 375,-
  9. Frekel

    Paddockstand voor en achter

    Tk: Paddockstand voor de motor. Ideaal voor het onderhoud. Prijs samen 55,- Ophalen in noord-limburg
  10. Frekel

    Constands motorlift / motorheftafel

    Te koop Oerdegelijke motorlift / motorheftafel van het merk Constands. ( gebruikt bij een Aprilia v4 Tuono ) Ideaal voor het onderhoud en verplaatsen van je motorfiets. ( in de garage of voor het sleutelen tijdens trackdays ) MOTEA | Motorfiets onderdelen et accessoires | Nu Kopen...
  11. Frekel

    Compleet Akrapovic uitlaatsysteem KTM

    Tk: Compleet titanium Akrapovic uitlaatsysteem. Geschikt voor de KTM EXC Passend op de bouwjaren 2012 - 2015 Hij zit / zat onder een 450 exc MF prijs: 600,-
  12. Frekel

    Tyredown

    Tk: Tyre down Ideaal voor het vervoer van je ( circuit ) motorfiets. Prijs: 75,-
  13. Frekel

    2 sets sm / supermotard velgen geschikt voor oa KTM

    Tk: 2 sets supermotard velgen incl banden , schijven, tandwielen. 3 x asmaat 20 mm ( 17 inch ) 1 x asmaat 26 mm (16,5 inch ) Geschikt voor KTM / Husaberg Prijs: 750,- voor beide sets...
  14. Frekel

    Tyre down

    Tk: Tyre down Ideaal voor het vervoer van je ( circuit ) motorfiets. Prijs: 75,-
  15. Frekel

    Tyredown

    Slotje
  16. Frekel

    Paddockstand / bikelift

    .
  17. Frekel

    Te goed bon motorsportschool Holland

    Tk ivm verkopen van de circuitmotor Te goed bon Rijden met motorsportschool Holland Waarde 133,- Prijs: 110,- Geldig t/m augustus 2017 Datum en niveau en circuit naar keuze. Bij interesse even een mailtje ( staat in mijn profiel )
  18. Frekel

    2 x set supercorsa

    Tk: 2x set supercorsa 1 x 180 / 60 / 17 sc0 1 x 180 / 60 / 17 2x 120/ 70 / 17 Zo goed als nieuw Beide sets met een dotcode van 2014 Prijs: 57,- incl verzenden. Krijg geen foto's via mijn telefoon toegevoegd.
  19. Frekel

    Set Pirelli supercorsa regenbanden scr

    Omdat ik toch niet in de regen rijd. Set regenbanden Dot is van 2013 - Voorband is gewoon nieuw - Achter is amper mee gereden 120 / 70 / 17 190 / 60 / 17 Prijs: 150,-
  20. Frekel

    Gezocht set wielen PC40

    Gezocht een set wielen /velgen geschikt voor de Honda PC 40. Mail staat in mijn profiel.
  21. Frekel

    Tk:2x Paddockstand van het merk Bikelift

    Tk: 2x Paddockstand van het merk bikelift Voor en achter incl adapters Prijs: 75,- http://link.marktplaats.nl/m1001538573
  22. Frekel

    20 ltr jerrycan

    Tk: Jerrycan 20 ltr Prijs: teab Ophalen in Noord-Limburg
  23. Frekel

    Motorlift / motorheftafel / crosslift

    Tk: Motorheftafel / crosslift Prijs: 55,- Min hoogte 30 cm Max werkhoogte 75cm Ideaal voor het onderhoud vn je crosser / enduro Fotos krijg ik niet met mijn telefoon geupload.
  24. Frekel

    Tk fabrieks motoraanhanger / aanhangwagen

    Tk: Ivm de aanschaf van een grotere Fabrieksmotor aanhangwagen Geschikt voor het vervoer van 1 cross / circuit / sport / tour motor. Aanhangwagen is voorzien van: Gegalvaniseerd onderstel Nieuwe betonplex vloer Inrijklem Handige opbergkist Opbergvak voor jerrykan Diverse...
Terug
Bovenaan Onderaan