Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: EddoGP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. EddoGP

    Gezocht: Pitbox plek 17 Juli Assen Trackdays4all

    Ik ben aanstaande maandag 17 Juli in Assen met Trackdays4all en ik zoek nog een plekje in een pitbox, heeft er iemand nog plekje voor mij over? Ik ben alleen dus gaat maar om 1 motor met wat gereedschap en spullen. Hoor het graag!
  2. EddoGP

    Suzuki GSX-R1000 L1 Circuit motor full options

    In verband met het stoppen met circuit rijden verkoop ik hierbij mijn zeer snelle circuit motor. Het betreft een Suzuki GSX-R1000 L1, volledig door Hoegee Suzuki Racing opgebouwd en onderhouden. Race historie van de motor: In 2011/2012 heeft Peter Schalken hiermee in het ONK-Superbike gereden...
  3. EddoGP

    Dubbele Yoshimura titanium tri-oval carbon uitlaten met linkpipes

    Vanwege verhuizing naar het buitenland (en de daarbij horende garage opruiming) verkoop ik hierbij deze zeer zeldzame Yoshimura uitlaten set. Het gaat hier om een titanium Yoshimura Japan Tri-oval uitlaten set met carbon dual-tip dempers. Deze dempers en linkpijpen horen oorspronkelijk bij een...
  4. EddoGP

    Gezocht: Nieuwe Pirelli Superbike slicks

    Heeft er iemand hier nog nieuwe Pirelli Superbike Slick banden liggen waar je vanaf wilt? Compounds SC1/SC2/SC3, en formaat 120 of 125 voorband en 200 60 of 65 achterband. Hoor het graag!
  5. EddoGP

    Aangeboden pitbox plekken Assen 2-3 juni Bikerdays

    Ik ben 2-3 juni op Assen met Bikerdays en heb een pitbox gereserveerd. Tot nu toe sta ik er alleen in dus heb nog plekken voor een aantal rijders erbij. Ik wil de kosten graag delen door het aantal rijders in de box, dus de kosten ligt er even aan hoeveel rijders zich aanmelden. :)
  6. EddoGP

    KTM 1290 Superduke ABS Dongle PowerParts

    Hierbij te koop een KTM 1290 Superduke PowerParts ABS Dongle. Met deze dongle heeft een Superduke 2 extra ABS functies: 1) "SuperMoto" ABS, waarmee ABS wel op het voorwiel werkt maar niet op het achterwiel zodat je gecontroleerd kunt slippen achter. 2) ABS OFF, waarmee ABS uitgezet kan worden en...
  7. EddoGP

    KTM 1290 Superduke PowerParts rem/koppeling hendel beschermer

    Hierbij te koop een set KTM 1290 Superduke PowerParts rem/koppeling hendel beschermers. Nieuwprijs is zo'n 70 euro per hendel, dus 140 euro totaal. Mag weg voor 75 euro inclusief gratis verzending.
  8. EddoGP

    KTM 1290 Superduke carbon PowerParts voorspatbord Akrapovic

    Hierbij te koop een KTM PowerParts Akrapovic Carbon voorspatbord voor een KTM 1290 Superduke. Nieuwprijs is 295 euro, mag weg voor 175 euro inclusief gratis verzending.
  9. EddoGP

    Nieuwe MotoMaster Flame remschijven Suzuki GSXR 600 750 1000

    Hierbij te koop een complete set Moto Master Flame remschijven (voor + achter) voor een Suzuki GSX-R. De voorremschijven zijn helemaal nieuw in de verpakking en dus nog nooit gemonteerd geweest. De achterremschijf heb ik alleen 1 seizoen op het circuit gebruikt waardoor hij haast niks te...
  10. EddoGP

    TK: 29 September Assen met Trackdays4All Groep 4

    Ik had 2 dagen Assen geboekt maar in verband met een verhuizing kan ik helaas niet naar Assen op deze 2 aaneengesloten dagen. 28 September is al verkocht, maar 29 September is nog te koop. Organisatie: Trackdays4All Data: Maandag 28-09-2020 - Groep 4 = Verkocht Dinsdag 29-09-2020 - Groep 4 ...
  11. EddoGP

    (Gezocht) Pitbox Assen 16-17 September Bikderdays

    Ik rijd op 16-17 september met Bikerdays op Assen, en ik zoek nog een plekje in een pitbox. Heeft iemand al een pitbox geregeld voor deze dag en kan er nog een circuitracer bij hebben? Mocht niemand een box hebben maar er wel mensen zijn die ook een box zoeken laat het dan even weten dan boek ik...
  12. EddoGP

    Bridgestone V02 Slick 200/65-17 SOFT achterband 1 sessie oud

    Bij deze te koop een gebruikte Bridgestone V02 Slick achterband in de maat 200/65-17. Ik heb de achterband maar 1 wedstrijd van 10 rondes gebruikt tijdens mijn laatste OWcup wedstrijd in Oktober 2015. Ik had de achterband bewaard om hem zelf nog te gebruiken maar aangezien ik gestopt ben met...
  13. EddoGP

    Set Bridgestone regenbanden 1 sessie oud

    Bij deze te koop een setje Bridgestone regenbanden in de maat 120/180. Ik heb de banden 1 sessie gebruikt tijdens mijn laatste OW Cup seizoen in 2015 en sindsdien hebben ze droog en koel in mijn garage gelegen. Ik heb ze expres bewaard omdat ik van plan was ze zelf weer te gebruiken maar...
  14. EddoGP

    SET (V+A) Moto-Master Flame Remschijven NIEUW Suzuki GSX-R

    Hierbij te koop een set Moto-Master Flame remschijven (voor en achter) voor een Suzuki GSX-R. De VOOR remschijven zijn volledig nieuw en ongebruikt, en zijn de versie met het zwarte hart. De ACHTER remschijf is alleen op een circuitmotor gebruikt en is dus vrijwel ongebruikt. De remschijven...
  15. EddoGP

    Aangeboden: Plekken in Pitbox tijdens Pirelli circuitdag 15 April Assen

    Tijdens de Pirelli circuitdag in Assen op 15 April heb ik een pitbox gereserveerd (1 van de maar 6 beschikbare boxen i.v.m. de WSBK). Ik wil met maximaal 5 rijders in de pitbox staan en ik ben zelf alleen dus ik heb maximaal 4 plekken beschikbaar. De kosten van de box delen door het aantal...
  16. EddoGP

    Gezocht: Plekje in een pitbox tijdens Pirelli Circuitdag Assen 15 April

    Ik doe Maandag 15 April mee aan de Pirelli Trackday op Assen (in de SportGridTime) en ik zoek een plekje in de pitbox bij iemand, heeft er iemand nog een plekje over? Ik heb wel wat spullen mee dus liever niet meer dan 4-5 rijders in dezelfde pitbox. Ik hoor het graag! :)
  17. EddoGP

    Z.G.A.N. GRIP Paddockstand achterwiel universeel

    In nieuw staat verkerende GRIP Paddockstand voor het achterwiel. Ik heb de paddockstand vorig jaar op het circuit in Assen gekocht omdat ik helaas mijn eigen paddockstand thuis vergeten was... (Vraag me niet hoe...) Ik heb de paddockstand daardoor maar 1 dagje op Assen in de pitbox gebruikt en...
  18. EddoGP

    ValterMoto paddockstand voor achterwiel

    Hierbij te koop mijn Valtermoto Paddockstand voor het achterwiel. De paddockstand kan gebruikt worden voor elke motor met bobbins omdat je de armen gemakkelijk smaller en breder kunt buigen. Prijs: €30,- Ophalen kan de hele week in Hoofddorp en doordeweeks ook in Amsterdam, en verzenden is...
  19. EddoGP

    Gezocht: Plekje in pitbox 7 Augustus Assen Trackdays4all

    Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een plekje in een pitbox voor Dinsdag 7 Augustus op Assen met Trackdays for all. Iemand nog een plekje over?
  20. EddoGP

    Garage opruiming ruim 70 helm vizieren en andere spullen

    Bij het opruimen van mijn garage kwam ik nog een hoop spullen tegen die ik graag wil verkopen omdat ik het sonde vind om ze weg te gooien. Deze spullen heb ik ooit via BVA auctions gekocht (van een motorzaak die failiet ging) met het idee om alles los te verkopen maar hier heb ik helaas de tijd...
  21. EddoGP

    75 stuks nieuwe helm vizieren in 1 koop

    Bij mijn garage opruiming kwam ik deze vizieren nog tegen. Deze vizieren heb ik een tijd geleden via een veiling gekocht, maar nu liggen ze mij nogal in de weg dus wil ik ze graag verkopen. Het zijn in totaal zo'n 75 stuks, waaronder: 27x AGV 15x Marushin + 3x nieuwe pinlocks 12x LS2 7x...
  22. EddoGP

    Professionele 3x3 partytent inclusief opbergtas

    Aangezien ik ben gestopt met competitie racen gaat mijn partytent de verkoop in. Deze 3x3 partytent is van zeer zware kwaliteit en is in 30 minuten opgezet. De partytent staat ontzettend stabiel en zelfs zeer sterke wind beweegt hij niet. Ik heb hiervoor een easy-up tent gehad maar die is al...
  23. EddoGP

    Garage opruiming van motorspullen

    Bij het opruimen van mijn garage kwam ik nog een aantal motor/race gerelateerde spullen tegen waar ik graag vanaf wil. Set Aluminium paddocktands: 2x inrijklem / steadystand Professionele kwaliteit 3x3 party tent inclusief opbergtas. Deze 3x3 partytent is van zeer zware...
  24. EddoGP

    Garage opruiming

    Bij het opruimen van mijn garage kwam ik nog een aantal motor/race gerelateerde spullen tegen waar ik graag vanaf wil. Set Aluminium paddocktands: €50 voor de set 2x inrijklem / steadystand Bij de witte is er een beetje lak van de rechter zijkant af, maar verder zijn ze allebei...
  25. EddoGP

    NIEUWE Pirelli Diablo Superbike 200/60 SC0 DOT-2214

    Ik heb hier nog een nieuwe Pirelli Diablo Superbike 200/60 SC0 achterband liggen met DOT code 2214. De band heeft altijd in een droge donkere garage gelegen. Prijs: 150 euro, of het hoogste bod. Ophalen in Hoofddorp (omgeving Schiphol) of ik kan hem verzenden.
Terug
Bovenaan Onderaan