Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TS_9781
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TS_9781

    Startprobleem XV920

    Een aantal jaren geleden, 1994 t/m 1997, heb ik rondgereden op een Yamaha XV920 (met ketting). Deze is indertijd ingeruild voor een tweede auto ivm gezinsuitbreiding. Ik vond deze motor fantastisch rijden en ben in de gelegenheid om weer een XV te kunnen kopen. Wat mij tegenhoudt is het...
  2. TS_9781

    woon-werk fiets: Moto Guzzi V65 of Ducati Indiana?

    Hallo, Ik heb mijn NTV verkocht en ben nu op zoek naar een andere woon-werk fiets. Ik heb mijn oog laten vallen op een Moto Guzzi V65, maar zag ook een Ducati Indiana te koop staan. Ik erg benieuwd naar de voors en tegens van deze motoren. Groet, Theo
  3. TS_9781

    Bijgeluiden aandrijving NTV Revere 1990

    Onlangs heb ik een NTV Revere uit 1990 gekocht met 53000km op de teller. De motor rijdt fantastisch maar als ik overschakel en de koppeling laat opkomen hoor ik een "klik" geluid in de aandrijving. Hetzelfde geluid hoor ik ook als ik van het gas af ga en dan voorzichtig weer een beetje gas...
  4. TS_9781

    Revere1990

    Hallo allemaal, Eindelijk heb ik mijn motor gekocht, een 18 oude NTV 650 Revere. Heb op dit forum veel gelezen over deze motor. Wat mij opviel is dat iedereen deze motor roemt om zijn degelijkheid. Dit is voor mij belangrijk, want hij gaat gebruikt worden voor woon-werk verkeer. Gisteren...
Terug
Bovenaan Onderaan