Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: m_rick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. m_rick

    Tot €1500 boete voor flitspaalsignalering in Frankrijk

    Al enige tijd zie ik dat wij Nederlanders worden gewaarschuwd voor strenge controles in Frankrijk, op aanwezigheid van flitsplaalsignaleringen in je Tomtom. Maar de regel gaat blijkbaar nog verder, álle apparatuur die hier iets mee kan, is zwaar verboden. En dat kost dan 1500 euro (geen zorgen...
  2. m_rick

    Veter voor Alpinestars laars

    Ik heb Alpinestars SMX plus laarzen. Hier heb ik een klein probleempje mee. De veter in de binnenschoen gaat een beetje stuk. Het "binnentouw" is nog wel intact, maar de buitenkant is ergens wat gescheurd, en is nu opgestroopt. Ik ben gisteren even bij een schoenmaker geweest, met de vraag...
  3. m_rick

    Rechter verbiedt 6 euro administratie kosten

    Op nu.nl lees ik het volgende: http://www.nu.nl/binnenland/2744210/rechter-verbiedt-administratiekosten-bij-bekeuring.html Ik denk niet dat iemand ooit die 6 euro heeft begrepen... deze rechter snapt het dus ook niet. Of is dit oud nieuws? En kunnen we nu dan een grote terugvorder...
  4. m_rick

    CBR600F PC25 houdt in

    Beste deskundigen, Ik ben in het bezit van een Honda CBR600F PC25 uit 1994. Hier rij ik al 3 jaar met veel plezier op. Inmiddels staat de teller op 75000km. Maar nu loop ik toch tegen een probleem aan: De motor houdt in/hapert bij 9000 toeren, en heeft daarna weinig vermogen meer. Omdat...
  5. m_rick

    Oranje vlekjes op motorkleding

    Sinds een week of twee ben ik in het bezit van een zwart/wit leren Rev'it combi. In het begin nog even wennen, maar na 800 km kan ik zeggen dat dat heerlijk zit! Helaas denken veel vliegjes ook dat zo'n pak lekker zit... gisteravond zat mijn jas er vol mee. Nu ben ik aan het poetsen op mijn...
  6. m_rick

    Donker vizier HJC CL-ST

    Ik zoek een donker- of spiegelend vizier voor deze helm. Ik zit een beetje te twijfelen om hem uit Engeland te halen, maar misschien is er iemand die nog zo'n vizier thuis heeft liggen...
  7. m_rick

    Topkoffer op CBR600F > kan het?

    Zoals misschien bekend, bezit ik een Honda CBR600F uit 1993. Ik ben van plan zo nu en dan met deze bromfiets naar mijn werk te gaan. Dan wil ik graag mijn broodtrommeltje/andere spullen mee kunnen nemen. Dan kom je al snel uit op een rugtas of tanktas. Maar een topkoffer lijkt me ook wel...
  8. m_rick

    Marsm104 stelt zich voor!

    Hallo allemaal, Ik ben Rick Marsman, 22 jaartjes jong, en heb me ook maar aangemeld bij het motorforum. Sinds afgelopen zaterdag ben ik begonnen met lessen, en vanavond m'n tweede les gehad. Daarna zal ik eens goed op zoek gaan naar een mooie motor. Ik hoop dat ik hier veel van kan...
Terug
Bovenaan Onderaan