Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ravenstein
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ravenstein

    Cardo Scala rider Q2 (geen lader)

    Als ik er iemand blij mee kan maken: een gratis cardo scala rider q2, werkt nog wel, ik ben alleen de lader kwijt. De accu is nu leeg, maar werkt nog wel.
  2. Ravenstein

    Ketting juist geklonken?

    Ik heb gisteren mijn ketting vervangen (dode punten, slechte staat). Dat is allemaal goed gegaan, echter twijfel ik over het te klinken deel, een duidelijk plaatje van een goed geklonken ketting op het forum kreeg ik zo snel niet gevonden. Mag ik mezelf melden in het sleutelblunder topic en...
  3. Ravenstein

    Guzzi v65, reanimatie / lekkage bak

    Nadat mijn pa afgelopen zaterdag weer eens motor heeft gereden (na 20jaar niet gereden te hebben) heeft hij besloten zijn Guzzi v65 weer te herstellen en weer te gaan rijden :} Het ding heeft amper 20k gelopen, en de zuigers bewegen nog vrij in het blok na deze periode. 20 jaar geleden is...
  4. Ravenstein

    Gezocht: Bandit S Koplamp etc

    -koplamp -houders -knipperlichten
  5. Ravenstein

    SchadeExpert + oude schade

    Het zit zo: Afgelopen vrijdag een ongelukje gehad met de motor, Man (83 jaar) op een snorfiets stak plotseling de weg over. Kon hem niet ontwijken, hij reed technisch gezien tegen mij aan. Hij heeft me geraakt, vol op mijn been + kuipwerk kontje. Ook op m'n motorblok zijn wat meer...
  6. Ravenstein

    Stelt zich voor..

    Ben Mark, 23 Lente's jong ondertussen. Motorrijbewijs gehaald in mei dit jaar. Studeer op het Fontys in Eindhoven, Informatica. Sinds 8 augustus 2008 in bezit van een Suzuki Bandit uit 96 (gsf 600 S)
Terug
Bovenaan Onderaan