Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zwevvie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zwevvie

    Wat heb je bij je als je motor rijdt?/Inhoud tanktas

    Aangezien mijn vriendin zondag weer voor het eerst achterop wil sinds oktober, en ze natuurlijk haar eigen dingetjes wil meenemen was het weer tijd om mijn tanktas op te ruimen... :( Aangezien ik bijna elke dag woon-werk rijd, zat er inmiddels behoorlijk wat in mijn tanktas. Na...
  2. zwevvie

    nieuwe kniebeschermers/knieprotectors madhead

    Te koop nieuwe kniebeschermers/knieprotectors, merk madhead. set, zwart/zilver, 50 cm * Voldoet aan de CE-norm EN 1621-1 * Ergonomisch gevormde, hardschalen protector met lichte voering aan de binnenzijde * Voorzien van (instelbare) klitenbandsluiting aan de achterzijde voor een...
  3. zwevvie

    advies tussen 3 verschillende motoren nodig

    hallo, Ik zou graag jullie advies/raad willen weten: Ik heb over een maandje mijn AVD examen, en ik wil dan eigenlijk meteen een motor hebben om te kunnen rijden. Het hoofddoel van de motor is woon-werk maar er zal natuurlijk ook prive nog een hoop mee gereden gaan worden. De woon-werk...
  4. zwevvie

    Hallo allemaal

    Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben een mannetje van 34 jaar oud, samenwonend, geen kinderen en geen hond. Ik rijdt inmiddels al zo'n 18 jaar rond op 2 wielen (ben niet in het bezit van een auto-rijbewijs) in de vorm van bromfietsen/scooters, de laatste vijf jaar zelfs meer dan 50.000km...
Terug
Bovenaan Onderaan