Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Heipaal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Heipaal

    Performance bike en RIDE magazine

    Zoals de titel zegt, heeft u wat van deze magazines liggen dan neem ik ze graag over, jaargang is van minder belang, omgeving Leiden zou mooi zijn! ;)
  2. Heipaal

    Shad SH33

    Is 1 vakantie gebruikt en in nette staat, komt compleet met mounting plate en bevestigingsmateriaal. (de 4 zilveren beugeltjes op foto 2 zijn niet meer aanwezig) Forumprijs is 35 euro.
  3. Heipaal

    Kriega R25 Rugzak

    Omdat hij te groot is waarvoor ik hem gebruik te koop een Kriega R25 in nette staat, niet heel veel gebruikt: 100 euro lijkt me een nette prijs?
  4. Heipaal

    Show hier je motorbeurs 2016 aankopen!

    Ik ga Zaterdag, maar wie eerder gaat, dit is de plek om je aankopen en koopjes tips te plaatsen! Ik ga lekker ff neuzen op de kTm stand!
  5. Heipaal

    Bandencodes

    Goedendag, ik kom op een bandensite de volgende code tegen: MI. PILOT ROAD 2 120/70ZR17 58W F TL Tot en met de 58W is het me duidelijk wat er bedoelt word, TL is tubeless lijkt me maar de F, waar staat die voor, bij de bijbehorende achterband is het een R.... Iemand een idee? Alvast...
  6. Heipaal

    Te koop gevraagd; BMW R80 monolever

    Iemand die een R 80 (naked dus) te koop heeft of weet? Dus geen RT maar het mag wel weer een ST zijn, een G/S mag ook ;), als het maar een monolever is! Ik hoor het graag!
  7. Heipaal

    Dainese Haku San Combi maat 56

    Combi pak van Dainese aangeboden omdat ik het niet meer pas, pak is netjes en er zit ook een onderhouds setje bij. Prijs: 150 Euro
  8. Heipaal

    Alpinestars T-magnum jas maat XL

    Helaas is deze jas te klein voor mij, hij is in goede staat maar wel gebruikt, doe een leuk bod.
  9. Heipaal

    Suzuki GSR1000

    Zou hij dan toch echt komen, volgens Motorrad wel: Ik vind hem mooi, jullie?
  10. Heipaal

    [Gezocht] Verstelbare clipons 50 mm

    Ik ben dus op zoek naar verstelbare clipons voor een vorkdiameter van 50 mm, ik zoek clipons die zowel in hoogte als in hoek te verstellen zijn, als je nog wat hebt liggen hoor ik het graag!
  11. Heipaal

    Show hier je Motorbeurs 2014 aankopen

    Hier was nog geen topic voor volgens mij? Mijn aankoop: Kom maar op met jullie aankopen! :9~
  12. Heipaal

    Hoe heten deze beugels en waar zijn ze te koop?

    Weet iemand dat, ik kan ze nergens vinden:
  13. Heipaal

    Te Koop KTM RC8 2008

    Zoals de titel al zegt ik bied aan mij RC8 uit 2008 met ~15.500 kilometer op de teller, motor is dealer onderhouden en voorzien van een Akrapovic voor en achterspatbord, verder een Rizoma tailtidy inclusief knipperlichten achter en een donker orgineel KTM kuipruitje. De wat mindere dingen...
  14. Heipaal

    Motolug te koop/te huur/te leen gevraagd

    Ik heb een motolug nodig om een motor in het buitenland te gaan halen, aangezien ik dit aansluitend op mijn vakantie wil doen vind ik huren bij motolug zelf geen optie omdat de trailer eerst 2 weken in mijn auto ligt en ik hem dan 2 dagen gebruik, maar ik moet natuurlijk wel gewoon 2 1/2 week...
  15. Heipaal

    Te koop: Honda VT500 FT Ascot '84

    Motor loopt goed, kilometerstand is 80.000 km, ik heb er ook een werkplaatshandboek bij. Vraagprijs is 450 euro.
  16. Heipaal

    Te koop: KTM Superduke 2007

    Te koop aangeboden een KTM Superduke in uitstekende staat, als opties heeft deze fiets de oldskool Akrapovic dempers, een powercommander, valdoppen rond het blok, een gelzadel en een Rizoma rem-schakelset, kilometerstand is 24300, ruilen tegen een RC8 (met bijbetaling van mijn kant) behoort ook...
  17. Heipaal

    AGV Helm met Nederlandse driekleur

    Deze dus: Weet iemand of die bestaat, dus met de Nederlandse kleuren?
  18. Heipaal

    Gezocht: Kontje van een ZX6R, Z750 of een Z1000 (2003)

    Zoals de titel al vermeld ben ik met spoed op zoek naar een kontje voor op de Z1000 van mijn maat alle 3 de kontjes van de in de titel genoemde fietsen zouden moeten voldoen, als het kan met duozitje maar dat hoeft niet, wie helpt mij??? :9
  19. Heipaal

    Wie weet welke rugzak dit is?

    Deze dus, bij voorbaat dank!
  20. Heipaal

    Windstopper/Windblocker onderkleding hulp gezocht

    Het volgende is er aan de hand, als ik met de huidige temperaturen op mijn motor rij heb ik koude armen aangezien mijn leren jas en tevens mijn leren pak van stof zijn aan de binnenkant van mijn armen. Zomers is dat heerlijk, lekker wat koele lucht langs je armen en je bovenlichaam, nu is het...
  21. Heipaal

    TKA: Suzuki SV650 s 2003 met volle kuip

    Kilometerstand is ondertussen 21k, opties: BOS slip-on demper, geïntegreerde knipperlichten in achterlicht, kleine pinkers voor, originele volle kuip van Suzuki, orgineel Suzuki afdekkap duoseat (duoseat uiteraard ook meegeleverd), achterband is 1000 km oud voor is 80%, richtprijs is 3700 euro.
  22. Heipaal

    Naam gezocht van Alpinestars "jas verlenger"

    Ik was vandaag bij Hans van Wijk en daar stond een paspop die een Alpinestars T-flat Track jack aanhad, echter onder aan dit jack zat een soort verlenger geritst, op de plek waar je normaal een broek zou ritsen, ideaal naar mijn idee omdat als je voorover zit je rug bloot komt op de jas, weet...
Terug
Bovenaan Onderaan