Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Blue_eyes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Blue_eyes

    The bikers' ClassicS Spa-Francorchamps 5, 6 en 7 juli 2013

    Op 5, 6 en 7 juli 2013 vindt de 11e editie van de Bikers' ClassicS Spa-Francorchamps plaats. Een fantastisch event op een van de mooiste circuits (volgens velen hét mooiste circuit) van de wereld, en in ieder geval lekker dichtbij. Zie http://dut.bikersclassics.be/ voor alle informatie...
  2. Blue_eyes

    Cardo Scala Rider Q2 Pro XL

    Spiksplinternieuw in ongeopende doos. Linkje met alle info: Cardo Scala Rider Q2 PRO XL Deze set zit standaard bij de Yamaha Super Tenere Exporer edition die ik gekocht heb, en ik had al zo'n set, vandaar dat deze weg mag. Voor EU 150,- is hij van jou.
  3. Blue_eyes

    GIPRO DS versnellingsindicator GPDS-K01-WH voor Kawasaki

    Ik bied m'n spiksplinternieuwe GIPRO DS versnellingsindicator te koop aan. Het betreft type GPDS-K01-WH dus voor Kawasaki, plug & Play display kleur wit. Hij is geschikt voor de volgende Kawasaki modellen: KAWASAKI GPDS-K01 ZX-6R (2003-2008), ZX-6RR (2003-2006), ZX-10R (2004-2007)...
  4. Blue_eyes

    Het grote kleine Kawasaki KLX250 topic

    Aangezien er voor de Kawasaki KLX250 nog geen eigen topic bestaat en ik onlangs een 2011 model besteld heb, open ik dan ook maar meteen een topic geweid aan de KLX250. Een bespreking van de KLX250 staat op Motorfreaks Een (Duitstalige) bespreking die naar mijn mening exact...
  5. Blue_eyes

    Bering rockingham lederen retro jack maat L z.g.a.n

    Bering Rockingham lederen retro jack maat L in perfecte staat. Voorzien van CE protectoren voor elleboog, schouder en rug en voorzien van een uitneembare voering. Geen schade of defecten. Tegen elk aannemelijk bod.
  6. Blue_eyes

    Arai RX7 GP in Okada Ryu print (matt) maat S

    Hier iemand die een z.g.a.n. Arai RX7 GP maat S met Okada print (matt) wil? Doe een serieus bod en hij is binnenkort wellicht van jou. Uiteraard is hij absoluut schade vrij en slechts een paar keer gedragen, en 3 maanden geleden gekocht bij Termaat. Waarom? Omdat ik een andere RX7 GP...
  7. Blue_eyes

    Yamaha MT-03 2008 alle opties en meer

    Model 2008/2009 geleverd in oktober 2008. 5000 km, verder altijd in verwarmde garage gestald en nooit in de regen gereden. Wat zit er allemaal op en aan, en wat kost dat normaliter? Motor 2008 € 7.599,00 Fly screen € 155,85 Radiator Shields € 229,09 Skid Plate € 208,14...
  8. Blue_eyes

    Yamaha XJR 1300 2009 alle opties en meer

    Yamaha XJR1300 Kleur: Midnight Black 1e kenteken afgifte: 15-5-2009 Kilometerstand: 13000 km Volledig instelbare Öhlins voor en achterdempers Altijd in warme garage gestald en Yamaha exclusief dealer onderhouden. Volledig schadevrij. Voorzien van: Yamaha racing sub cowling Yamaha...
  9. Blue_eyes

    Yamaha XJR 1300 (2008) remschijven, origineel 7800 km jong

    Omdat ik mijn originele remschijven heb vervangen door Braking Wave remschijven, zijn de originele remschijven die slechts 7.800 km op mijn nieuwe XJR 1300 (model 2008, maar nieuw gekocht in mei 2009) hebben gezeten te koop. De remschijven zijn in perfecte staat, zijn ook door de dealer...
  10. Blue_eyes

    Airoh TR1 helm maat M in nieuwstaat t.e.a.b

    Originele aankoopbon en betaalbewijs aanwezig. Maat M (57-58) gewicht 1250 gram, de helm heeft een handig intern zonnevizier. Gekocht op 13-8-2008 voor EU 224,- omdat ik toen opnieuw ben begonnen met motorrijden en niet meteen teveel geld aan een dure helm wilde besteden mocht ik...
  11. Blue_eyes

    Scorpion Street Extreme carbon slip-on voor Yamaha XJR 1300

    Te koop: z.g.a.n. Scorpion Street Extreme carbon uitlaat voor Yamaha XJR 1300 van 2007 of nieuwer, of een model met 4-in-1 collector. Inlaatdiameter demper is 51 mm, inlaatdiameter linkpijp is 53 mm. Past ook op veel andere modellen motoren. De demper heeft geen E-keur, maar is wel street...
  12. Blue_eyes

    Yamaha Dragstar XVS1100 2003 1e eigenaar 13000 km nieuwstaat

    Een vriend van me heeft zijn motor te koop: Ik bied hierbij aan in nieuwstaat verkerende Yamaha Dragstar XVS 1100 met 13300 km op de klok. Geen krasjes, deukjes of andere beschadigingen, is echt van een liefhebber geweest. Deze motor is door mij als 1e eigenaar gekocht bij Motoport en...
  13. Blue_eyes

    Yamaha MT-03 oktober 2008 alle opties en meer

    Model 2008/2009 geleverd in oktober 2008, 2 jaar garantie. 2600 km, verder altijd binnen gestald en nooit in de regen gereden. Wat zit er allemaal op en aan, en wat kost dat normaliter? Motor 2008 € 7.599,00 Fly screen € 155,85 Radiator Shields € 229,09 Skid Plate € 208,14...
  14. Blue_eyes

    PUIG Naked Origineel ruitje

    Nieuw ruitje van EU 55,- voor EU 35,- kleur light smoke. Mijn email adres staat in mijn profiel.
  15. Blue_eyes

    Yamaha XJ700 Maxim XN Chopper cardanaandrijving waterkoeling

    Deze motor is altijd zeer goed onderhouden en wordt altijd in een droge garage gestald. Heeft vorig jaar een grote beurt gehad en de kleppen gesteld. Motorisch 100% in orde. Het frame is gepowdercoat. Een motor voor nog vele jaren rijplezier. Bouwjaar 1985 34.000 miles Prijs EU 1.450,-...
  16. Blue_eyes

    Mono seat cover voor Yamaha MT-03

    Moet wel in nieuwstaat (onbeschadigd) zijn. Graag een berichtje.
  17. Blue_eyes

    Powercommander V op komst

    Er komt een nieuwe Powercommander aan, de Powercommander V. Minder dan de helft zo klein als de PCIII en veel meer mogelijkheden! Lees meer op de site: http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_v_information.aspx en hieronder..
  18. Blue_eyes

    Motorlift DRC HC2 met hydraulische demper, spiksplinternieuw

    Gloednieuwe DRC HC2 motorlift, traploos in hoogte verstelbaar van 25 tot 35 cm. Supersolide construktie en bijzonder fraaie afwerking. De hydraulische demper zorgt ervoor dat je motor zachtjes naar beneden zakt, en dus niet met een klap op de grond smakt. Prijs EU 100,- incl...
  19. Blue_eyes

    Roller Protectors voor Yamaha MT-03 (originele van Yamaha)

    Alleen als ze in nieuwstaat zijn. Yamaha artikelnummer 5YK-W0741-00-00
  20. Blue_eyes

    Houder voor ( TomTom ) navigatie

    Aangezien ik al een TomTom (720) navigatiesysteem heb en geen zin had om nog een navigatie systeem te kopen voor op de motor, ben ik op zoek gegaan naar een houder die eenvoudig op de motor te monteren is. Een aspect dat meetelt is dat het geen waterdichte tas hoeft te zijn omdat ik...
  21. Blue_eyes

    Yamaha XG250 Tricker juli 2006 2500km

    Mijn Yamaha XG250 Tricker, kleur zwart-oranje, afgifte kenteken juli 2006, met slechts 2500 km op de teller, schadevrij en volledig origineel is te koop. Vraagprijs EU 3.650,-, dus daar valt over te praten... :+ Originele aankoopnota, alle boekjes en onderhoudsnota's zijn aanwezig...
Terug
Bovenaan Onderaan