Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duinday
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

    Deel 67! Gaan we nog rijden? Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even...
  2. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

    Deel 68 67! Grapje natuurlijk! Er bestaat een Whatapp groep voor dit topic. (Geen slowchat) Wil je hierbij toegevoegd worden, stuur mij dan even je nummer. Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben...
  3. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 66! Wheelie Edition

    Wheelie Edition Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt...
  4. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 65! Avondritjes komen eraan!

    Avondritjes komen eraan! Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt...
  5. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Luxemburg / Eifel Edition

    31 juli t/m 3 augustus De trip Het is een trip voor fanatieke motorrijders die graag een bochtje meer willen rijden. Het tempo varieert van rustig rijden in de dorpjes tot lekker doorrijden op een bochtige weg. Onderweg zullen we op idyllische plekjes pauzeren om wat te drinken en/of...
  6. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 64! Spijkerbroek Sjonnies

    Spijkerbroek Sjonnies Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt...
  7. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 63! Winterslaapjes

    Winterslaapjes Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert...
  8. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

    Pussy Edition Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert...
  9. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 61! Remmen is angst!

    Remmen is angst! Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt...
  10. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 60! BBQ Editie

    BBQ Editie Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het...
  11. Duinday

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 59! Op zoek naar de zon!

    Editie: Op zoek naar de zon! Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even...
  12. Duinday

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 58!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  13. Duinday

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  14. Duinday

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Kart Edition

    Beste leden van het "Kop van het NH"-topic, Na het uiterst geslaagde uitje van vorige keer komt er natuurlijk een vervolg. Na overleg is besloten dit jaar wéér naar Hippo Kart te gaan. Wie mag er mee? Alle actieve leden van het topic zijn uiteraard welkom. Nieuwkomers worden pas na een...
  15. Duinday

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 56!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  16. Duinday

    Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 54!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  17. Duinday

    Beschadigd Voorspatbord CBR 600 RR 05

    :W Iemand nog geïnteresseerd in een beschadigd voorspatbord van een CBR 600 RR uit 2005? Ik heb inmiddels een nieuwe, dus deze mag weg :Y Voor een hoge resolutie foto kan je PMén of mailen :Y
  18. Duinday

    Gezocht: Rood voorspatbord CBR 600RR 05

    Zoals de titel al verraad, ben ik op zoek naar een voorspatbord omdat mijn huidige een beste scheur heeft :/ Mocht je er 1 hebben liggen, hoor ik het graag :Y :W
  19. Duinday

    Pak met of zonder knee sliders ?

    Hoi, Ik heb gister een goed zittend tweedelig leren pak van Arlen Ness gekocht. Maar hier zitten geen kneesliders op. Ik heb in totaal 4 pakken gepast, waarvan deze echt als gegoten zat. Nu ben ik van plan wel een racer te kopen, en vroeg me dus af of die kneesliders dan wel of niet...
  20. Duinday

    'Mooie' motor kopen, of een oud hok ?

    Beste allemaal, Ik zit de laatste tijd een beetje te twijfelen over wat voor soort motor ik nou straks moet aanschaffen. Het punt is dat ik dolgraag een mooie motor zou willen hebben, maar geen zin heb om deze op korte termijn alweer te laten repareren vanwege schade. Nu hoor ik van...
  21. Duinday

    Duinday

    Hallo, Ik zwerf al enige tijd op dit forum, maar nu werd het dan toch echt eens tijd voor mij om te registreren. Een paar jaar terug moest ik niks van motors hebben, ik vond het maar domme gevaarlijke dingen. Tot ik op een gegeven moment bij een maat achterop zijn Fireblade uit 2003(?) zit...
Terug
Bovenaan Onderaan