Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marcow_nl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. marcow_nl

    Wie kent de oude motorexamen oefeningen?

    Hallo allemaal, Ik word echt doodziek van die 'oude' motorrijders die in de jaren 80 en eerder hun motorrijbewijs in 10-15 lessen haalden. Eentje die komt telkens met een oefening die hij de wasmachine noemt? Heeft iemand daar ooit van gehoord? Al die verhalen van die mensen die 2 rondjes...
  2. marcow_nl

    Kawasaki ZL 600 Eliminator - Reinigingstips?

    Hallo allemaal, Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Kawasaki ZL 600 Eliminator uit 1986. Het is mijn eerste motor en ik heb dus geen idee waar te beginnen met reinigen. Ik weet niet eens wat voor soort materialen er aan mijn motor zitten, dus hoe moet ik te werk gaan? Wielen? Hoe...
  3. marcow_nl

    Wie heeft tips en kennis van CBR examenroutes Bussum 2010

    Ik ga binnenkort AVd examen doen. Wie heeft er recente kennis over routes, valstrikken en dergelijke. Ik ga er met veel vertrouwen heen hoor, maar het is altijd makkelijker als je goed voorbereid bent toch? *D
  4. marcow_nl

    Motorrijles: Vraag en antwoord, tips en tricks

    Ik zou graag eens proberen in 1 topic alleen les-gerelateerde reacties te willen zien. Het grote lesserstopic deel ## is hartstikke leuk en gezellig, maar gaat vrij weinig over de inhoudelijke lessen. Ikzelf heb bijvoorbeeld tijdens het lessen nogal problemen met het constant gas houden. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan