Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jim
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jim

    DataTool RevLight

    Leuk voor als je geen toerenteller hebt. Nieuw in doos. €50. mvg. Jim
  2. Jim

    Verkocht! Powercommander 5 CB1000r 2008-2016

    VERKOCHT Mvg. Jim
  3. Jim

    Cb1000r abs / spanningsregelaar

    Goedendag, Het volgende probleem doet zich voor bij mijn Honda CB1000r ABS 2008. Het ABS lampje gaat soms knipperen. Volgends de manual uitgelezen en code 62. Dit staat voor een te hoog voltage. Hierop tijdelijk een voltmeter geplaatst. Tijdens een rit van 60 kilometer zit de spanning tussen...
  4. Jim

    Ktm 950 supermoto - 2005

    Goedendag, I.v.m. aanschaf 1-cilinder mag deze KTM van eigenaar wisselen. Motor staat op goede Michelin banden. Remt, schakelt en stuurt zoals het hoort. Alle electra werkt en is voorzien van een nieuwe accu. Diverse oranje details en enkele carbon-delen. Dubbele Akra’s voor een mooi donker...
  5. Jim

    Reclame Motor Mentos

    Ik heb absoluut geen problemen met de reclame's hier, nodig om de boel te bekostigen. Maar deze begint automatisch af te spelen (met luide muziek/commentaar), en staat standaard op herhalen. Staat helemaal onder aan de pagina en je kan het geluid ook niet uit zetten. Alleen met rechtermuisknop...
  6. Jim

    H7 Lumileds *nieuw

    ***VERKOCHT*** Voor de liefhebbers; Heb een setje H7 Lumileds over. Helaas door de douane er uitgeplukt. Prijs is 50 euro voor twee. Alleen getest voor de verkoop. (gekocht voor een vriend z'n auto, maar had 'tuning'koplampen met H1) Jim
  7. Jim

    Supermoto remschijf 320mm Lucas / TRW

    VERKOCHT Hallo! Bij deze een NIEUWE remschijf voor een Husqvarna 610. Past vast en zeker op meerde modellen. Controleer de maten op de laatste twee afbeeldingen. Past iig op de volgende modellen: Schijf is nieuw Merk is Lucas / TRW Verzending is mogelijk, maar afhalen...
  8. Jim

    Ducati 916 stalen remleidingen

    Aangeboden een nieuwe set (voor én achter) staalomvlochten remleidingen voor een Ducati 916. Mogelijk toepasbaar op andere modellen. Set is nieuw. Compleet met verpakking en banjobouten+afdichtringen. 50euri Mvg. Jim
  9. Jim

    Ktm tandwiel 15 diverse modellen JTF1902.15

    Aangeboden een nieuw tandwiel voor diverse KTM modellen. JT Sprockets: Catalogue Aantal tanden 15. Art. nr. JTF1902.15. 10euri Mvg. Jim
  10. Jim

    Ducati monster 600 750 900 luchtfilter rubbers 1994 - 2001

    Goedendag, Aangeboden voor Ducati monster luchtfilter rubbers. Worden vaak verwijderd, maar zonder afstelling niet gezond voor je motor. 20euri Jim
  11. Jim

    Koppelingsdeksel Ducati monster 600 750 900 94-2001

    Hoi Kopplingsdeksel. Geen scheuren en met pakking. 40euri Jim
  12. Jim

    Sportdempers Ducati Monster 600 750 900

    Hoi! Heb nog 2 sportdempers liggen voor een monster 1994 - 2001 120euri Jim
  13. Jim

    Koplamp Ducati monster

    Nette lamp. Glas geen butsers of scheuren. € 75 Verkocht. Jim
  14. Jim

    Crosswielen 21 inch 18 inch met banden KTM Husqvarna Honda

    Verkocht. Goedendag, Bij deze aangeboden een set crosswielen afkomstig uit een Husqvarna 610, maar is eenvoudig te pas te maken voor meerdere modellen/merken. 21 inch x 1.60 18 inch x 2.50 Recht Remschijf achter Lagers Redelijke banden ( 80 / 100 / 21 ----- 110 / 100 / 18 )...
  15. Jim

    Slippende koppeling SRAD 600

    Goedendag, Ben even helemaal de "clutch" kwijt. Object: Suzuki GSXR-600 van 1997. Met zo'n 55k op de klopt. Probleem: Slippende koppeling. Rommel gedemonteerd, frictieplaten waren in redelijk staat. Stalen platen, beetje blauw aangelopen. Kortom: Nieuw: frictie platen (EBC)...
  16. Jim

    Waardeloze monteur

    Hoi, Ik heb gister om mijn KTM een nieuw ketting laten monteren, alleen zit deze binnenste buiten! Kan ik de ketting weer gewoon breken en opnieuw klinken? :W
  17. Jim

    [GEZ]Dunlop d253 150/60/17

    Wie-o-wie heeft nog deze band?
  18. Jim

    GSX-R 600 SRAD "97 tank

    Hi! Door klein ongelukje tank beschadigd. Inmiddels vervangen. Misschien dat er interesse voor deze is voor een project o.i.d. Mag voor weinig weg. :W
  19. Jim

    Michelin Pilow Power 2c 180-55-17 SPOED!

    Hi! Ik heb voor dit weekend bovenstaande band nodig. Omgeving Friesland. Liefst nieuw! (en niet voor de bedragen die motorport vraag: 225 euro inc montage op losse velg :') Montage lukt zelf wel. Jim
  20. Jim

    Het grote "wat doe ik tegen een lekke band" topic deel I

    Hi there *D ! Wederom weer eens een geniale ingeving gehad betreffende de topics over lekke banden. Zou het niet een super idee zijn om je banden te vullen met pur, ipv met lucht :? Dat lijkt me mooi wat stof om over na te denken dit weekend *O* ! Daaaaaaaag :W
  21. Jim

    Gewichtsbesparing

    Hoi :W Ik zat mij eens af te vragen hoe ik nou gewicht zou kunnen besparen :? Zou ik gaatjes van 8 mm in het frame, de brug en plastic kunnen boren? Denk met genoeg gaatjes scheelt het snel wat kilo's :) Jim
  22. Jim

    Defensie terrein Havelte

    Hi :W Ik had een vraagje, ben wel eens in de buurt van Havelte, en rijd een een SM. Nu weet ik wel dat je daar niet echt mee door het zand kan baggeren, maar wilde er toch eens gaan kijken (ook naar andere rijders). Welke lokatie is het exact waar het toegestaan is? Jim:W
  23. Jim

    Tyre marker

    Hoi :] ! Is het mogelijk het profiel van je banden in te kleuren met een tyre marker :P ? Iemand dit al eens geprobeerd, en hoe lang houd het ongeveer :? Jim :W
  24. Jim

    GEZ: 320 mm ktm + adapter

    Voor mijn 620 SM opzoek naar bovenstaand. Jim
  25. Jim

    Zachte rem

    Goedemiddag, Ik heb een vraag: mijn voorrem remt perfect, maar voelt toch zacht aan. Ik heb inmiddels de remvloeistof vervangen (hopende dat het beter werd), en de lucht is er uit. Hij remt nu wel wat beter, maar nog steeds geen "harde" rem. Remleidingen zijn staal omvlochten. Jim
Terug
Bovenaan Onderaan