Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Feindflug
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Feindflug

    Schade TL1000S

    Heb vorige maand de bocht gemist. Vrijwel alles verwoest met mijn stalen lichaam. Echter zijn er nog enkele onderdelen die wel nog goed zijn. *Motorblok (op radiator na) *Frame *Velgen inclusief banden (Pilot power 2ct 70%) *In mijn garage ligt nog de orginele teller en clip ons...
  2. Feindflug

    Alpinestars SMX4 laarzen & SP2 handschoenen

    Wegens beëindigen hobby bied ik mijn laarzen en handschoenen te koop aan. :) Alpinestars SMX 4 race laarzen maat 48, alleen sliders licht beschadigd maar deze zijn te vervangen. Alpinestars SP2 handschoenen maat L (rood/wit) Carbon knokkel rechter zijde licht beschadigd. Verder is...
  3. Feindflug

    Te koop Rev-it leren Combi mt 52

    Te koop, Rev-it lederen combi maat 52, in goede staat, geen beschadigingen. Te koop vanwege beeindigen hobby.. :) Tevens te koop: Alpinestars SMX 4 race laarzen maat 48, alleen sliders licht beschadigd maar deze zijn te vervangen. Alpinestars SP2 handschoenen maat L...
  4. Feindflug

    Schijfremmen VOOR, TL1000S

    Beste mensen, Ik ben opzoek naar 2 remschijven (voorzijde) van een TL1000S. Zover ik weet passen de remschijven van een TL1000R ook... Maten zijn: Diameter 320 MM Gatmaat 69 MM 5 Boutgaten Dikte 5MM Mochten er schijven zijn van andere motoren met deze afmetingen dan ben ik ook...
  5. Feindflug

    BERIK(2010) Leren Combi mt 56 - 2x gedragen

    Hallo, Hierbij bied ik mijn BERIK combi aan. Ik heb het pak gekocht op de motorbeurs van 2010 voor 650 euro, en na afvallen past het mij niet meer, is dus maar een paar keer gedragen Het gaat om een maat 56 en het paste mij perfect toen ik 1.86 groot was bij 85 kg, 90 kg past ook nog wel...
  6. Feindflug

    Alpinestars uitverkoop

    Ik ga toch overstappen naar een overall, daarbij verkoop ik deze combi. Door het maten verschil passen ze niet goed op elkaar ( jas is 1 maat groter dus houd stuk rits over, zou nieuwe rits ingezet kunnen worden ) Ik verkoop ze ook apart. Ik heb te koop: Alpinestars Track Pants 100...
  7. Feindflug

    HONDA CB250 "Two Fifty" '96

    Ik verkoop mijn Honda CB250 omdat hij nu overbodig is, deze motorfiets is ideaal als 25kw motorfiets maar ook voor woon/werk De CB trekt lekker door en de topsnelheid is ongeveer 135 ( met mij erop circa 85 kilo ) Het is een 250cc 2 cylinder, helemaal orgineel en alles werkt zoals het...
  8. Feindflug

    Onderdelen Suzuki SV650 ( '99 - '02 )

    Hallo, - Uitlaatbochten of een leuk systeempje ( Akra of Leovince bijv. ) EDIT: Ik heb alle onderdelen al, zoek alleen nog een uitlaat systeem!
  9. Feindflug

    Kawasaki ZXR750L 25KW

    Hallo, Hierbij verkoop ik mijn ZXR750L uit 1993, Het vermogen van deze motor is 25KW en is proffesioneel begrenst op de dyno, heb hier uitdraai van. Ik heb hem op het gas laten begrenzen omdat dit je mengsel niet te arm maakt zoals een begrenzing in de carbs wel doet. Ik heb er gelijk...
  10. Feindflug

    Te koop Honda CB250N/Werkpaard

    Hallo, Bij deze zet ik mijn betrouwbare Honda te koop, hij heeft me deze winter goed gediend en nu mag hij naar de volgende eigenaar! Het gaat om een: Honda CB250N uit 1979 ( 2 Cillinder versie ) en is geschikt voor licht rijbewijs! Ik heb hem van een MFer gekocht en toen was deze...
  11. Feindflug

    GSF 600 Bandit blok tekoop gevraagd

    Heeft iemand hier een GSF 600 Bandit blokje te koop? in goede staat? Bij voorbaad dank! :Y
  12. Feindflug

    Motor kapot gelopen, schade verhalen

    Oké het zit zo.. Mijn bandit is kapot gelopen door een begrenzing op de inlaat ( gasschuiven ) waardoor hij te arm stond afgesteld, te weinig benzine kreeg bij hogere toeren en zo het blok te warm geworden en de kleppen, zuigerveren, zuigers en pakkingset naar de kl&t# zijn, oftewel een complete...
  13. Feindflug

    Denk je dat je geluk je eindelijk meezit..

    * Lang zielig verhaal * Edit: Motor is gemaakt, na een hoop onkosten maar bleek dus inderdaad helemaal kapot, zuigerveren, zuigers, pakking, kleppen. Zit nu nieuw blok in en laat hem binnekort afstellen ( bleek een open K&N in te zitte, onafgesteld )
  14. Feindflug

    BanditManiacx Meld zich aan

    Hallo mede-motor rijders, Ik ben Roel, 20 jaar en ik kijk al een tijdje mee op dit forum, Zelf rijd ik pas 2 maandjes motor op mijn opgeleukte Suzuki Bandit N600, Ik rijd dagelijks en heb ik deze 2 maanden 3500 KM afgelegt Inclusief motorvakantie natuurlijk! Het werd toch eens tijd om...
Terug
Bovenaan Onderaan