Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Apocal1pse
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Apocal1pse

    GSM met GPS in houder

    Hallo, Ik heb een telefoon met ingebouwde GPS ontvanger (HTC Touch Diamond) en heb er TomTom op staan, wat op zich goed werkt in een tanktas. Nu wil ik deze op de motor gebruiken en er een houder voor maken / kopen, die ik dan ergens achter m'n kuipruit zet (ZX-6R). Dat is wel te doen...
  2. Apocal1pse

    Voorvorkbeschermkap van voorspatbord zx-6r 98-99

    Ik ben op zoek naar het zijdeel van het voorspatbord voor een zx-6r uit 98-99. Dus dat grijze deel wat op je voorvork geschroefd zit en aan het voorspatbord zelf. Alleen de linkerkant nodig (dus links als je er op zit, rechts als je er voor staat). Even ter verduidelijking een foto:
  3. Apocal1pse

    Laser Hotcam zx-6r 98-99

    Ik ben op zoek naar een Laser Hotcam met e-keur voor op m'n zx-6r uit '98. Het liefst een carbonnen exemplaar en in goede staat. M.V.G. Bart
  4. Apocal1pse

    Schetsplaten Zx-6r '98

    Ik zoek de schetsplaten van de voetsteunen voor de bestuurder, links en rechts, voor een kawasaki zx-6r. Bouwjaar is '98, maar volgens mij passen die tot en met '02 ook ? Ik denk dat de schetsplaten van een zx-9r van die jaren ook passen, maar weet het niet zeker, aangezien er soms...
  5. Apocal1pse

    ZX-6R project

    Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik sinds kort geslaagd in mijn zoektocht naar een zx-6r, het is er één geworden uit '98 op 25kw kenteken. :] *D Ik heb gekozen voor een motor met schade, die ik zelf (samen met mijn vader die dat vaker heeft gedaan ) op ga knappen. De...
  6. Apocal1pse

    Apocal1pse ZX-6R '98

    Ik heb hiermee gewacht tot ik een motor heb, waar ik gisteren in ben geslaagd. Ik ben dus Bart (19) en rij al m'n hele leven motor, voor de fun en competitie motoball (voetballen op de motor - www.motoball.nl) Nu heb ik gister een ZX-6R uit '98 gekocht met wat schade, als ik hem thuis heb...
  7. Apocal1pse

    Motor-importeren, een berekening (bpm)

    Nou het verhaal is dus dat ik ondertussen een hele tijd aan het kijken ben voor een motor om mee te beginnen, en ik al verschillende modellen heb bekeken. Een van de ideeën is om een motor te importeren uit Duitsland, en dan met name een Kawasaki zx-6r vanaf 2000 (model met dubbele koplamp)...
  8. Apocal1pse

    SV650, of toch niet ?

    Dag allemaal. Ben ook maar lid geworden nadat ik hier al een tijdje mee lees. WIE BEN IK Ik heet Bart en kom uit het dorpje Budel-Schoot (NB) tegen de Belgische grens. Momenteel studeer ik Toegepaste Informatica op de PHL in Hasselt (omdat ik middelbaar ook in België heb gedaan). Ik ben 19 en...
Terug
Bovenaan Onderaan