Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Desmo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Desmo

    gs550t wil niet tussen 2500-5000 rpm

    Hi, toch maar even kijken of hier iemand is die me verder helpen kan. ik heb een Suzuki gs550t (e) (zelfde blok als een m "katana") en het enige wat hier niet standaard is is het luchtfilter. Stationair en tot 2000 toeren loopt hij als een naaimachine (zowel koud als warm), dan begint...
  2. Desmo

    Ducje is niet meer rood

  3. Desmo

    Software upgrade probs..

    ik zie geen profiel envelopjes meer, hoort dat? laat maar. (te veel wijn denk ik)
  4. Desmo

    Klok

    Aangezien niet iedereen z'n tijd gelijk heeft aan de server en de tijden nu zijn vermeld bij de active topics, is het een idee om de servertijd ergens bovenin te melden?
  5. Desmo

    auto uitlog ?!?

    grappig, als ik een zoekactie heb gedaan, dan ben ik automatisch uitgelogd.
  6. Desmo

    R'dam circuit??

    nu op rtl5 na de reclame, 5 in het land r'dam probeert een f1 circuit te krijgen..
  7. Desmo

    zelfspot (filmpje)

    http://www.superstock.nl/nieuw/movies/crash_oss2001.mpg (voor sommige mischien al oud nieuws, maar kwam het vandaag tegen) Frank Bosma: geweldige manier van zelfspot!! :} ik heb in een deuk gelegen. (wel geluid aanzetten!!)
  8. Desmo

    Rosi & Ukawa crash??

    wie weet wat er is gebeurd?
  9. Desmo

    Rossi roos...ach gossie nou

    Valentino Rossi doopt ‘eigen’ roos tijdens Dutch TT 6/30/2002 Geïnitieerd door Honda Nederland werd wereldkampioen Valentino Rossi aan het einde van de wedstrijddag van de 72e Dutch TT in Assen letterlijk en figuurlijk in de bloemen gezet. Voor het eerst in de geschiedenis werd er een roos...
  10. Desmo

    Onderuit? hier je ei kwijt

    Voor 1 ieder die het mee maakt of het ziet en er over praten wil. 8-)
  11. Desmo

    eindelijk lente...?

    ziet er naar uit dat de winter dan echt is afgelopen :} Bijlage: weer.jpg
  12. Desmo

    MotorForum Dreamteamers

    Hier gaan we de DreamTeamers bij houden. In dit bericht worden de teams van de mensen van het Forum vermeld.. Sonja Supersonja Racing Team MotoGP Valentino Rossi € 4.000.000 John Hopkins € 900.000 250cc Haru Aoki € 1.250.000 Casey Stoner € 450.000 125cc Noburu Ueda € 1.100.000 Daniel Pedrosa €...
  13. Desmo

    poetsers die NIET willen poetsen..

    ...waarom om niet? daar worden ze moe van! dus je gaat een lukker stukje rijden met deze niet poetsers..., tot je ze mee neemt naar iemand die een busje WD-40 heeft. En poetsen dat ze deden. Met andere woorden, 2 nieuwe WD-40 junks zijn we rijker. (ik verdenk ze er zelfs van dat ze hun tanden...
  14. Desmo

    forum was weer dood

    ;( heb me de hele nacht de pl#*ris verveeld.
  15. Desmo

    Nederlandse Motorbladen

    tot nadere orde (hoop ik) doet de poll het niet... Welk blad wordt hier het meest gelezen? vinden wij het belangrijk wat de bladen ons vertellen? edit: In hoe verre hebben we het idee dat de adverteerder "de dienst" uitmaakt..? met andere woorden, zijn de bladen wel objectief?
  16. Desmo

    4 stroke kawa

    http://www.motogp.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=6874
  17. Desmo

    ABS maar 5 kilo meer

    Motor Magazine nummer 01/2002 blz. 22 Artikel over ABS \"...en de sportieve motorrijder die zogenaamt op de kilootjes let moet ophouden met roepen dat zijn motor dan te zwaar wordt, tenzij hij met een halfvolle tank echt harder rijdt dan met een volle tank.\" :} Mink :} sorry, ik ga...
  18. Desmo

    ik lag in een deuk

    http://www.toiletduk.net/insanity_test/ voor die gene die \'m niet kent
  19. Desmo

    now we\'re talking

    zo vin\'k \'n shopper wel leuk
  20. Desmo

    wat vinden wij de betere Ducati dealers?

    ervaringen graag, dank. 8-)
  21. Desmo

    wat is dit..

  22. Desmo

    nieuwe poging

    ok.., hier een nieuwe poging. ik ben nieuw op dit forum. en wil iedereen groeten. excuus voor het voorgaande. ik vind dit forum een byzonder goed initiatief.., ondanks dat sommige dingen verkeerd worden begrepen en mischien wel door sommige verkeerd worden ge-post (moi included) ps: van...
  23. Desmo

    helo desmoquattro.nl

    helo desmoquattro.nl mail from:forum@desmoquattro.nl rcpt to:everybody@motor-forum.nl data dag . en de groeten
Terug
Bovenaan Onderaan