Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: morren
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. morren

    honda vtr firestorm ZEER LAAG GEPRIJSD €1750

    --------gereserveerd----- VOOR FOTO'S DEZE LINK VOLGEN: Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop Bij deze bied ik met spijt mijn honda vtr aan. Door omstandigheden moet ik helaas afscheid nemen van deze geweldige motor. Het betreft een Honda vtr firestorm met vele...
  2. morren

    universeel stuurkuip (naked)

    hoi :W ben hierbij op zoek naar een universeel stuurkuip. ben namelijk afgelopen maandag met me fazer 600 uit 2000 onderuit gegaan gelukkig alleen wat schade aan de voorkuip. maar wou er altijd al een naked van maken dus dit is gelijk me kans. ben nu alleen haastig op zoek naar een kuip...
  3. morren

    universele stuurkuip waar te koop??

    hoi allemaal :W ben afelopen maandag met de motor uit de bocht gegaan |( gelukkig niet te hard en pas omgevallen toen ik in t gras terecht kwam. gelukkig weinig schade aan de motor alleen de voorkuip een barst er in en spiegel afgebroken. het is een fazer 600 uit 2000. ik zat er...
  4. morren

    voor kuip fazer 600 uit 2000

    ik ben hard op zoek naar een voor kuip van yamaha fazer 600 uit 2000 vanavond een schuiver gemaakt, en in t gras gelukkig pas omgevallen nu alleen een gebarste voor kuip en afgebroken spiegel ;( heb eigenlijk alleen de voorkuip en de spiegels nodig. dus geen bezwaar als eimand een kuip...
Terug
Bovenaan Onderaan